Čitateľský klub Martinus
Kniha: Customer Relationship Management: Concepts and Technologies (Francis Buttle a Stan Maklan)

92,35 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Customer Relationship Management: Concepts and Technologies (Francis Buttle a Stan Maklan)
Kniha: Customer Relationship Management: Concepts and Technologies (Francis Buttle a Stan Maklan)

Customer Relationship Management: Concepts and Technologies

Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation.... Čítať viac

Vydavateľstvo
Folio, 2019
Počet strán
444

Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation. Buttle and Maklan take a managerial perspective to track the role of CRM... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Daniel Tammet- Deväť autentických príbehov
Kniha: Customer Relationship Management: Concepts and Technologies (Francis Buttle a Stan Maklan)
92,35 €
Vypredané
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Viac o knihe

Customer Relationship Management, Fourth Edition continues to be the go-to CRM guide explaining with unrivalled clarity what CRM is, its uses, benefits and implementation. Buttle and Maklan take a managerial perspective to track the role of CRM throughout the customer journey stages of acquisition, retention and development. Theoretically sound and managerially relevant, the book is liberally illustrated with examples of technology applications that support marketing, sales and service teams as they interact with customers, but assumes no deep technical knowledge on the reader's part. The book is structured around three core types of CRM - strategic, operational and analytical - and throughout each chapter, case illustrations of CRM in practice and images of CRM software demystify the technicalities.

Ideal as a core textbook for advanced undergraduate and postgraduate students on CRM or related courses such as relationship marketing, digital marketing, customer experience management or key account management, the book is equally valuable to industry professionals, managers involved in CRM programs and those pursuing professional qualifications or accreditation in marketing, sales or service management.
Naše katalógové číslo
635305
Počet strán
444
Väzba
brožovaná väzba
ISBN
9781138498259
Rok vydania
2019
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Folio
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

To, čím sme boli na začiatku, je iba nejasná farebná škvrna, na ktorú sa dívame z brehu toho, čím sme sa stali.
Kniha: Náhodné úvahy (Elena Ferrante)
Náhodné úvahy
  • Elena Ferrante