Čitateľský klub Martinus - Stôl pre dvoch, Amor Towles, Tatran, 2025
Kniha: Ingredient Branding: Making the Invisible Vis... (Philip Kotler , Waldemar Pfoer ()

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Ingredient Branding: Making the Invisible Vis... (Philip Kotler , Waldemar Pfoer ()
Kniha: Ingredient Branding: Making the Invisible Vis... (Philip Kotler , Waldemar Pfoer ()

Ingredient Branding: Making the Invisible Vis... (Philip Kotler , Waldemar Pfoer

    Springer: An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own... Čítať viac

    Springer: An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own... Čítať viac

    Naši škriatkovia o tomto titule zatiaľ nemajú viac informácií, ale akonáhle ich získame, túto stránku doplníme.
    • Kniha
    • Angličtina
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Artis Omnis má 20! Oslavuj so zľavou 20 % - Chcem čítať
    Kniha: Ingredient Branding: Making the Invisible Vis... (Philip Kotler , Waldemar Pfoer ()
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

    Viac o knihe

    Springer: An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing. The authors have examined more than one hundred examples, analyzed four industries and developed nine detailed case studies to demonstrate the viability of this marketing innovation. The new concepts and principles can easily be applied by professionals. In the light of the success stories of Intel, GoreTex, Dolby, TetraPak, Shimano, and Teflon it can be expected that component suppliers will increasingly use Ingredient Branding strategies in the future.
    Naše katalógové číslo
    589095
    ISBN
    9783642042133
    Rok vydania
    2010
    Jazyk
    angličtina

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčila kniha vám?

    Až vtedy som pochopil, že hoci realita je neraz desivá a bolestivá, je to jediné miesto, kde môžeš nájsť skutočné šťastie. Pretože realita je skutočná.