Advertising Now! Online - Julius Wiedemann, Taschen, 2007

39,50 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Advertising Now! Online - Julius Wiedemann, Taschen, 2007
Advertising Now! Online - Julius Wiedemann, Taschen, 2007

Advertising Now! Online

This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial... Čítať viac

Vydavateľstvo
Taschen, 2007
Počet strán
448

This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today... Čítať viac

  • Flexi väzba
  • Angličtina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Naši škriatkovia odporúčajú

Bohyne a prízraky - Juraj Červenák, Artis Omnis, 2024

Viac o knihe

This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today. Divided into chapters by subject (from food and beverage to electronics, clothing, and more), this tome examines the most effective and important online ad campaigns by exploring the work of the globe’s top award-winning agencies, including DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch, and 2020 London. With each chapter containing an article from one of the agencies, you’ll learn not only what the biggest campaigns are, but also what it takes to create them. From Nike to Coca Cola, FIFA, and the WWF, these are the ads that are defining the face of online advertising.

Čítať viac
Príloha
DVD
Počet strán
448
Väzba
flexi
Rozmer
196×249 mm
Hmotnosť
1862 g
ISBN
3822849569
Rok vydania
2007
Naše katalógové číslo
34137
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Taschen
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5

1 hodnotenie

1
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

„Všetko, čo sa stane, sa stane. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo niečo iné, spôsobí, aby sa stalo niečo iné. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo znova, sa znova stane. Nemusí sa to však stať presne v tomto poradí.“