Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Lola Lafon - Noc v Dome Anny Frankovej, Inaque, 2025, Zistiť viac

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Väzba
Formát
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Autorské právo a právna úprava dizajnu (Ján Florián Gajniak)
Autorské právo a právna úprava dizajnu

Učebné skriptá určené najmä pre študentov neprávnickýh fakúlt, ktorých cieľom je základná orientácia v právach duševného vlastníctva. V prvej časti skrípt sú...

  • Knihabrožovaná väzba
    4,39 €
    Do 1 – 3 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 1 – 3 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Brand New (Wally Olins)
Brand New 
CZ

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

  • Knihaflexi väzba
    14,54 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 17 dní.
  • Čítaná
    výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    9,19 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!

Kniha: Příběhy slavných značek (Jitka Škápíková a Magdalena Šorelová)
Příběhy slavných značek 
CZ

Někdy stačí jen náhoda a štěstí, jindy geniální nápad. Pokud se k tomu přidá dřina, pokora a vytrvalost, může vzniknout legendární výrobek, který provází životem celé generace od praprarodičů až po prapravnuky...

  • Knihapevná väzba
    12,01 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 10 dní.

Kniha: Logos that Last (Allan Peters)
Logos that Last 
EN

Learn how to create iconic visual branding that stands the test of time with the innovative tools and inspiration in Logos That Last...

  • Knihapevná väzba
    35,00 €
    Na sklade 2 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 34 dní.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Principles of Logo Design (George Bokhua)
Principles of Logo Design 
EN

When you think of a brand, often the first thing that comes to mind is the logo, the visual representation of that product, place, thing, or business. The power of simplicity for these marks can never be underestimated...

  • Knihapevná väzba
    36,95 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: Emotion By Design (Greg Hoffman)
 
Kniha: Emotion by Design (Greg Hoffman)
Emotion By Design 
EN

Innovative strategies for success from former Nike CMO Greg Hoffman, who had a major hand in crafting Nike’s singular brand and was instrumental in its most high-profile breakthrough campaigns...

  • Knihapevná väzba
    32,78 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Kniha: Designing Brands (Mario Depicolzuane)
Designing Brands 
EN

Multiply serves as a definitive guide for creating meaningful, elegant and timeless brand identities...

  • Knihapevná väzba
    43,65 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: Právní ochrana designu - průmyslové vzory, autorská díla (Pavel Koukal)
Právní ochrana designu - průmyslové vzory, autorská díla 
CZ

Monografie reaguje na aktuální fenomén „designové revoluce", se kterým se setkáváme všude kolem nás. Snaží se čtenářům přiblížit cesty, jak design chránit. Je přitom zaměřena na dvě nejvíce frekventované formy ochrany designu...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
  • 9,25 €
    Predaj skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnosť licencie na predaj tohto titulu vypršala. Nemôžeme ho už bohužiaľ predávať :-(

Kniha: Dynamic Branding (Victionary)
Dynamic Branding 
EN

In an increasingly digital world, brands are faced with the challenge of reshaping their identities in order to solidify their presence both online and offline, not to mention in a variety of other mediums...

  • Knihabrožovaná väzba
    43,85 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Kniha: Co je branding? (Matthew Healey)
Co je branding? 
CZ

Současně s globalizací se zvyšuje i význam dobrého brandingu. Kniha Co je branding? slouží jako přístupný průvodce, jehož cílem je vnést do tohoto složitého tématu světlo a řád...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: I love it. What is it? (Gyles Lingwood)
I love it. What is it? 
EN

The internationally renowned design agency Turner Duckworth presents stories and advice gathered from working with the world’s biggest brands...

  • Knihabrožovaná väzba
    37,20 €
    Do 2 – 7 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 7 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: What is Branding? (Matthew Healey)
What is Branding? 
EN

It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: ThreeDimensional (Victionary)
ThreeDimensional 
EN

Get inspired by the creatives and designers who craft compelling visuals that redefine brand narratives and take things to the next level—or dimension! ...

  • Knihabrožovaná väzba
    43,65 €
    -5 %
    Pripravujeme,
    vychádza 24. 7. 2025
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu. Predbežne by mala vyjsť 24. 7. 2025.

Kniha: Logo Mondo (Hitoshi Nagasawa)
Logo Mondo 
EN

"Logo Mondo" is a replete, typography and logo collection, reflecting today's urban aesthetic. The collection is a tour de force, brimming with individuality and selected from thousands of entries submitted from hundreds of designers worldwide...

  • Knihaflexi väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.


Ak by som bola priateľka, povedala by som lož. Ak nepriateľka, tak pravdu. A ak špiónka, mlčala by som.
Kniha: Hrobár z Paríža (Barbora Šedíková)
Hrobár z Paríža
  • Barbora Šedíková