Cestujúci - Ulrich Alexander Boschwitz, Absynt, 2024

Knihy o počítačoch a internete

Použité filtre
Zrušiť filtre
Nové pravidlá marketingu a PR - David Meerman Scott, Eastone Books, 2010
Nové pravidlá marketingu a PR

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov...

  • Čítanávýborný stav
    17,09 €
    -10 %
    Na sklade
  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Telekomunikačné vedenia - Ján Čuchran, STU, 2008
Telekomunikačné vedenia

Skriptum je určené študentom denného štúdia v odbore telekomunikačná technika na Fakulte elektrotechniky a informatiky STU v Bratislave...

  • Knihabrožovaná väzba
    7,93 €
    Do 4 – 5 dní

Externé zariadenia počítača, Computer Media, 2009
Externé zariadenia počítača

Veľkoplošný nástenný obraz do učebne výpočtovej techniky. Zobrazuje najčastejšie komponenty, ktoré sa k počítaču dajú pripojiť. V ľavej dolnej časti sa zaoberá aj popisom portov (paralelným, sériovým, USB, a pod.)...

  • 21,92 €
    -5 %
    Do 12 – 17 dní

Lídri v networkingu - Adriana Kudzbelová, Marada, 2009
Lídri v networkingu

Knižná publikácia „Lídri v networkingu“ je určená všetkým ľuďom pôsobiacim v tejto oblasti, tým, ktorí zvažujú vstúpiť do tohto sveta podnikania, majú s ním vlastné skúsenosti alebo čitateľom so záujmom dozvedieť sa niečo viac..

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať



Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Všetko reaguje so všetkým. Tak ako každý jeden hlt, ktorý zjeme, mení naše telo, tak aj každá informácia mení náš mozog.“