Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
David Nicholls - Láskavý príbeh o druhej šanci, Zistiť viac

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Väzba
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Nejkrásnější povolání (Vilém Veselý)
Nejkrásnější povolání 
CZ

Není žádným tajemstvím, že firma Baťa v rámci vzdělávání svých spolupracovníků opakovaně přinášela zajímavé zahraniční tituly v českém jazyce, mezi které se řadí zrovna tak i Nejkrásnější povolání...

  • Knihapevná väzba
    18,44 €
    Do 4 – 9 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 4 – 9 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: E - Obchodovanie (Jakub Berčík)
E - Obchodovanie

Predkladaná vysokoškolská učebnica je jedným z výstupov projektu KEGA č. 030SPU-4/2021 Implementácia nových technológií v obsahovej inovácii predmetu E-obchodovanie v oblasti užívateľskej skúsenosti (UX) a rozhrania (UI). Publikácia pozostáva....

  • Knihabrožovaná väzba
    26,80 €
    Do 1 – 3 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 1 – 3 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: Pozor, přichází zákazník (Dušan Jílek)
Pozor, přichází zákazník 
CZ

Kniha "Pozor, přichází zákazník!" je manuál pro zlepšení komunikace a prodejních dovedností prodavačů ve specializovaných, značkových, firemních nebo podnikových prodejnách a buticích...

  • Knihašpirálová väzba
    16,09 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Kniha: CustomHER Experience (Katie Mares)
CustomHER Experience 
EN

Although the female movement is interwoven into our social world and people preach “girl power,” brand experience expert Katie Mares has seen that this mindset hasn’t penetrated business branding or the experience businesses...

  • Knihapevná väzba
    28,03 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Jak na skvělou zákaznickou péči (Mário Roženský)
Jak na skvělou zákaznickou péči 
CZ

Většina firem stále považuje zákaznickou péči za nákladové středisko a místo, kde je potřeba „odpálkovat“ dotazy zákazníků. Jsou ovšem i takové společnosti, které sílu zákaznické péče pochopily. Vnímají ji jako...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: The Challenger Sale (Brent Adamson a Matthew Dixon)
The Challenger Sale 
EN

Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge them! ...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,59 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 31 dní.

Kniha: Do B2B Better (Jim Tincher)
Do B2B Better 
EN

Customer Experience expert Jim Tincher provides the wisdom and tools to show business-to-business (B2B) organizations how to build and sustain superior customer experience (CX) as a core business activity...

  • Knihapevná väzba
    29,50 €
    Do 2 – 7 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 7 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: From Impressed to Obsessed (Jon Picoult)
From Impressed to Obsessed 
EN

Stop satisfying your customers - and start impressing them - using the strategies of Apple, Costco, Disney, and other industry dominators...

  • Knihapevná väzba
    29,40 €
    -5 %
    Do 2 – 7 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 2 – 7 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!


Päť minút. Toľko stačí na to, aby sa vám zrútil svet.
Kniha: Končí sa to nami (Colleen Hoover)
Končí sa to nami
  • Colleen Hoover