Nový Dominik Dán v predpredaji! Podajte prst novej dánovke.

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Nový Dominik Dán v predpredaji - Podaj prst, Slovart, 2025, Kúpiť knihu

Na tému zákazníci knihy o podnikaní v anglickom jazyku

Zúžiť výber

Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: CustomHER Experience (Katie Mares)
CustomHER Experience 
EN
The Importance of Tailoring Your Brand Experience to the Female Consumer

Although the female movement is interwoven into our social world and people preach “girl power,” brand experience expert Katie Mares has seen that this mindset hasn’t penetrated business branding or the experience businesses...

  • Knihapevná väzba
    28,03 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 32 dní.

Kniha: The Challenger Sale (Brent Adamson a Matthew Dixon)
The Challenger Sale 
EN
How To Take Control of the Customer Conversation

Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge them! ...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,59 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 32 dní.

Kniha: Do B2B Better (Jim Tincher)
Do B2B Better 
EN
Drive Growth Through Game-Changing Customer Experience

Customer Experience expert Jim Tincher provides the wisdom and tools to show business-to-business (B2B) organizations how to build and sustain superior customer experience (CX) as a core business activity...

  • Knihapevná väzba
    29,50 €
    Do 3 – 8 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 3 – 8 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: From Impressed to Obsessed (Jon Picoult)
From Impressed to Obsessed 
EN
12 Principles for Turning Customers and Employees into Lifelong Fans

Stop satisfying your customers - and start impressing them - using the strategies of Apple, Costco, Disney, and other industry dominators...

  • Knihapevná väzba
    29,40 €
    -5 %
    Do 3 – 8 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 3 – 8 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať



Člověk buď umí být šťastný, nebo to prostě neumí. Jestli nejsem šťastná teď a tady, je chyba ve mně a nebudu šťastná ani nikde jinde.
Kniha: Slepá mapa (Alena Mornštajnová)
Slepá mapa
  • Alena Mornštajnová