Knihy o marketingovom manažmente
Zúžiť výber
Kniha osvětluje IT manažerům jak řídit podnikovou informatiku, aby se stala efektivním partnerem byznysu a aby pomohla zvýšit konkurenceschopnost podniku. Sekundárním cílem je naznačit byznys manažerům jak využít informační technologie ke zvýšení...
-
Knihabrožovaná väzbaAch, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.
This book is easily understood by all readers. Rather than a "how to" for hands-on techies, the book entices lay-readers and experts alike by covering new case studies and the latest state-of-the-art techniques...
-
Knihapevná väzba27,95 €Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 14 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
- Jiří Voříšek
- kolektív
Primárním cílem knihy je osvětlit IT manažerům, jak řídit podnikovou informatiku, aby se stala kvalitním partnerem byznysu a aby pomohla zvýšit konkurenceschopnost podniku...
-
Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.