Nový Dominik Dán v predpredaji! Podajte prst novej dánovke.

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Nový Dominik Dán v predpredaji - Podaj prst, Slovart, 2025, Kúpiť knihu

Knihy o medzinárodnom marketingu

Zúžiť výber

Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Consumer Behavior and Culture (Marieke de Mooij)
Consumer Behavior and Culture 
EN

Marieke de Mooij's new edition of Consumer Behavior and Culture continues to explore how cultural influences can affect consumer behavior. The author uses her own model of consumer behavior to try and answer the fundamental questions about consumption...

  • Knihabrožovaná väzba
    85,45 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: Moderní obchodní angličtina v komunikaci (Miroslav Kaftan a Zdenka Strnadová)
Moderní obchodní angličtina v komunikaci 
CZ

Druhá z řady terminologicky laděných učebnic věnovaných současné obchodní angličtině se týká ústní a písemné komunikace. Jejím cílem je seznámit uživatele se současnou angloamerickou terminologií této oblasti a naučit ji používat v praxi...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Events Tourism (Violet V. Cuffy, Fiona Bakas a Willem J.L. Coetzee)
Events Tourism 
EN

This book presents critical insights and contemporary perspectives for exploring current trends, concerns and prospects of events tourism. It examines modern-day global issues facing the events and tourism industry, policymakers...

  • Knihapevná väzba
    147,57 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.
  • E-kniha
    45,23 €
    Predaj skončil
    Ach, mrzí nás to, ale platnosť licencie na predaj tohto titulu vypršala. Nemôžeme ho už bohužiaľ predávať :-(

Kniha: International Marketing (Petr Král)
International Marketing 
EN

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: International Marketing (Hana Machková, Markéta Lhotáková, Petr Král a kolektív)
International Marketing 
EN

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem, který je určen studentům cizojazyčných studijních programů...

  • Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.


Dáme si poriadne raňajky. To je lepšie ako všetky reči dokopy.