Preskočiť na hlavný obsah
Tmavší odtieň mágie - Victoria Schwab, Slovart, 2023
Hana Roš a Matteo Farinella: Neurokomiks. Monokel, 2024

Knihy o marketingovej komunikácii

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Väzba
Formát
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
55 tipov a návodov pre úspešný e-shop - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2022
Novinka
55 tipov a návodov pre úspešný e-shop
  • Autorský kolektív

Obsah knihy pripravilo 51 autorov a 34 expertných firiem. Spoločne pre vás pripravili komplexný pohľad na problematiku e-shopov a všetkého, čo k tomu patrí. V knihe nájde užitočné informácie začínajúci online predajca aj ostrieľaný profesionál...

  • Knihapevná väzba
    28,41 €
    Na sklade 1 ks

Marketing podle Kotlera - Philip Kotler, Management Press, 2000
Marketing podle Kotlera 
CZ

Jak vytvářet a ovládnout nové trhy Dotisk 1. vydání Čítali sme - marketing o Marketingu podle Kotlera naklamal, je skutočne dobrá a vôbec nie akademická!!!...

Ďalšie formáty

Sprievodca content marketingom

Content marketing je súčasným trendom v online marketingu. Stačí vytvárať kvalitný obsah, návštevníci si vás nájdu a vy ich premeníte na zákazníkov. Vyzerá to jednoducho. Ale ak chcete byť v tvorbe obsahu naozaj úspešní...


Dlouhý chvost - Chris Anderson, BIZBOOKS, 2010
Dlouhý chvost 
CZ

Kniha Dlouhý chvost (anglicky The Long Tail, někdy je možné se setkat i s výrazem dlouhý ocas) upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Marketing na Internetu - Petr Stuchlík, Martin Dvořáček, Grada, 2000
Marketing na Internetu 
CZ

Publikace na vysoké odborné úrovni, avšak čtenářsky přitažlivá a prakticky zaměřená, volně navazuje na úspěšný titul Marketing a reklama na internetu, vydaný v roce 1998.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Reshaping Retail - Stefan Niemeier, Andrea Zocchi, John Wiley & Sons, 2013
Reshaping Retail 
EN

The modern retail system has worked to dazzling effect. From the 19th century, store owners emerged from small beginnings to set in train an industry that has seen some operators become nationally, even globally, dominant...

  • Knihapevná väzba
    32,75 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Niekedy je všetko čo máme okamih. Neexistujú žiadne opakovania. Všetko, čo sa niekedy stalo, robí život životom.“