Koncert pre bubon a sekeru -  Július Satinský, Milan Lasica, Slovart, 2024

Knihy o marketingovej komunikácii

Použité filtre
Zrušiť filtre
Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2009
Public relations jako ovlivňování mínění 
CZ

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations (PR) - nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu nebo tzv. "vztahy s veřejností", ...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    7,31 €
    -40 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Hviezdna obloha je váš najvernejší priateľ, ak sa s ňou raz zoznámite; je stále prítomná, ponúka nám mier, pripomína nám, že náš nepokoj, naše pochyby, naše trápenia sú triviálne a dočasné. Vesmír je a bude neotrasiteľný...“

Ticho v období hluku - Erling Kagge, 2017
Ticho v období hluku
Erling Kagge