Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
David Nicholls - Láskavý príbeh o druhej šanci, Zistiť viac

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Väzba
Formát
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: AI Marketing Playbook (Ladislava Knihová)
AI Marketing Playbook 
CZ

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,12 €
    Na sklade 2 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do piatich dní.
  • E-kniha
    13,70 €
    Ihneď na stiahnutie
    Máte čítačku, tablet alebo mobil? Stiahnite si do nich e-knihu: budete ju mať hneď a ešte aj ušetríte život stromom. Viac informácii o e-knihách nájdete tu.

Kniha: AI for Small Business (Phil Pallen)
AI for Small Business 
EN

n essential guide for small business owners and entrepreneurs looking to use artificial intelligence to automate tasks, improve customer service, make better decisions, grow their businesses faster, and stay ahead of the AI curve. ChatGPT, machine ...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,20 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: Predictive Analytics (Eric Siegel)
 
Kniha: Predictive Analytics (Eric Siegel)
Predictive Analytics 
EN

This book is easily understood by all readers. Rather than a "how to" for hands-on techies, the book entices lay-readers and experts alike by covering new case studies and the latest state-of-the-art techniques...

  • Knihapevná väzba
    27,95 €
    Do 16 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 16 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: The Advertising Effect (Adam Ferrier)
The Advertising Effect 
EN

Want to know how to influence other people's behaviour? ...

  • Knihabrožovaná väzba
    32,05 €
    Do 7 – 12 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 7 – 12 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: For the Culture (Marcus Collins)
For the Culture 
EN

We all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,15 €
    Do 22 – 27 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 22 – 27 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!
  • Čítaná
    výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    15,00 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!


Vždy sa treba uchýliť k slovám, aby sme zabránili tichu rozprávať príliš hlasno.
Kniha: Šarkany (Romain Gary)
Šarkany
  • Romain Gary