Nauč sa čítať v ľuďoch ako v knihách - Patrick King, Grada, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Séria
Edícia
Ďalšie možnosti
Väzba
Použité filtre
Zrušiť filtre
55 tipov a návodov pre úspešný e-shop - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2022
55 tipov a návodov pre úspešný e-shop
  • Autorský kolektív

Obsah knihy pripravilo 51 autorov a 34 expertných firiem. Spoločne pre vás pripravili komplexný pohľad na problematiku e-shopov a všetkého, čo k tomu patrí. V knihe nájde užitočné informácie začínajúci online predajca aj ostrieľaný profesionál...

  • Čítanávýborný stav
    23,92 €
    -19 %
    Na sklade

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
Chaotika

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...

  • Čítanávýborný stav
    12,79 €
    Na sklade

Uspejte v online - Performics a kolektív autorov, Lion Communications Slovakia, 2021
Uspejte v online

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu...

  • Čítanávýborný stav
    15,90 €
    Na sklade

Digitálna značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Digitálna značka

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať...

  • Čítanávýborný stav
    7,99 €
    Na sklade

Tvorba úspešného zarábajúceho blogu - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2019
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu
  • Autorský kolektív

Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý...

  • Čítanávýborný stav
    7,92 €
    -20 %
    Na sklade

Nové pravidlá marketingu a PR - David Meerman Scott, Eastone Books, 2010
Nové pravidlá marketingu a PR

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov...

  • Čítanávýborný stav
    18,99 €
    Na sklade

Super Affiliate Academy - Online marketing - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2019
Super Affiliate Academy - Online marketing
  • Autorský kolektív

Knižka sa komplexne venuje celému online marketingu. Od pojmov, cez SEO, PPC, legislatívu až po spracovanie landing pages. Zaujme ako začiatočníkov, tak pokročilých. V knihe je cez 510 000 znakov a 21 videí...

  • Čítanávýborný stav
    23,30 €
    Na sklade

No Filter - Sarah Frier, Grada, 2021
No Filter
Martinus
Martinusák odporúča 5

V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografi í, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu – všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu vytvorili celú komunitu.

  • Čítanávýborný stav
    5,42 €
    -65 %
    Na sklade

Toto je marketing - Seth Godin, Lindeni, 2020
Toto je marketing

Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí...

  • Čítanávýborný stav
    11,99 €
    Na sklade

Aplikovaný marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Aplikovaný marketing

Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov.

  • Čítanávýborný stav
    7,44 €
    -11 %
    Na sklade

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014, VEDA, 2015
Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie...

  • Čítanávýborný stav
    42,00 €
    Na sklade

Cesta poznania - Public ralation - Zuzana Mravíková, Aktuell, 2002
Cesta poznania - Public ralation

Breviár manažera pre styk s verejnosťou...

  • Čítanávýborný stav
    4,38 €
    Na sklade

Efektívny marketing - Kolektív autorov, Ikar, 2003
Efektívny marketing
  • Autorský kolektív

Publikácia poskytuje rady, ako si zlepšiť obchodný imidž, ukazuje, ako maximalizovať svoj podiel na trhu, pomôže zvýšiť konkurencieschopnosť a rozvinúť efektívnu marketingovú stratégiu...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    7,94 €
    Na sklade

Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Jednoducho značka

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    5,99 €
    Na sklade

Pravda v reklame - John Kenney, Slovart, 2016
Pravda v reklame

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    7,77 €
    Na sklade

Manažment rizika podnikania - Dušan Čunderlík, Epos, 2001
Manažment rizika podnikania

Manažment rizika podnikania.

  • Čítanávýborný stav
    19,53 €
    Na sklade

Stručný sprievodca: Google AdWords - Mark Harnett, Eastone Books, 2011
Stručný sprievodca: Google AdWords

Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby...

  • Čítanávýborný stav
    6,30 €
    Na sklade

Spodná vlna - Charlene Li, Josh Bernoff, Eastone Books, 2010
Spodná vlna

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc...

  • Čítanávýborný stav
    11,19 €
    Na sklade

Poradca 1/2016, Poradca s.r.o., 2015
Poradca 1/2016

Publikácia obsahuje nasledovné témy: Nový autorský zákon s komentárom, Nový správny súdny poriadok, Občiansky súdny poriadok, Zákon o rodine...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    4,11 €
    Na sklade

Príbeh štúdia Pixar - Lawrence Levy, Citadella, 2017
Príbeh štúdia Pixar

Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto finančného riaditeľa a člena úradu prezidenta Pixar Animation Studios. Levy mal na starosti podnikateľskú stratégiu...

  • Čítanávýborný stav
    9,73 €
    Na sklade


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Kto nemá strach, nie je viac človekom. Nemusíš sa zaň hanbiť, ani skrývať ho. Človek, ktorý ukazuje svoj strach a slzy rovnako hrdo ako svoj smiech a veselé oči, si zaslúži obdiv.“

Pustovník: Muž s leopardom - Vladimír Štefanič, 2020
Pustovník: Muž s leopardom
Vladimír Štefanič