Na Zemi sme na chvíľku nádherní - Ocean Vuong, Lindeni, 2024
Použité filtre
Zrušiť filtre
Creative Advertising - Mario Pricken, Thames & Hudson, 2004
Creative Advertising 
EN

Creative Advertising unravels the creative processes behind some of the most original and effective campaigns of recent years...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Soon: Brands of Tomorrow, Laurence King Publishing
Soon: Brands of Tomorrow 
EN

This title imagines, envisages and delivers the brands of the future...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2010
The New Rules of Marketing and PR 
EN

The New Rules of Marketing and PR shows you how to leverage the potential that Web-based communication offers your business. Finally, you can speak directly to customers and buyers, establishing a personal link with the people who make your business work.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„V Prahe a ešte na niektorých iných miestach som sa naučil byť sám. Byť sám sebou som sa doteraz nenaučil. Sám viem byť aj v dlhom rade na kapry. Ide to bez námahy, nemusím sa na to ani sústredí - pokiaľ si ma nevšímajú, na množstve ľudí okolo nezáleží. No na to, aby sme boli sami sebou, potrebujeme druhých.“

RAJc je preč - Pavel Vilikovský, 2018
RAJc je preč
Pavel Vilikovský