Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Lola Lafon - Noc v Dome Anny Frankovej, Inaque, 2025, Zistiť viac

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Vaše domácnost je váš zlatý důl (Steve W. Price)
Vaše domácnost je váš zlatý důl 
CZ

Obálkový podnázev: jak vytvořit z výdajů na chod vaší domácnosti zdroj příjmů pro vaši domácnost - a stát se tak pánem svého života!

  • Čítaná
    mierne opotrebovaná
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je mierne opotrebovaná.Na tejto knihe už síce poznať, že ju niekto čítal, môže jej chýbať prebal, nie je však poškodená tak, aby to akokoľvek znižovalo zážitok z jej obsahu. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    4,50 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Nesnesitelná lehkost nakupování, aneb, Jaké je tajemství nízkých cen v obchodních řetězcích ()
Nesnesitelná lehkost nakupování, aneb, Jaké je tajemství nízkých cen v obchodních řetězcích 
CZ
  • Čítaná
    výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    8,00 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Vnitřní a vnější faktory formující český trh s potravinami (Aleš Hes, Antonín Valder a Luboš Smutka)
Vnitřní a vnější faktory formující český trh s potravinami 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Konferenční sály a jejich vybavení pro didaktické účely : pražské hotely (Jan Chromý)
Konferenční sály a jejich vybavení pro didaktické účely : pražské hotely 
CZ

400 výt.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Trendy komunikace v cestovním ruchu (Jan Chromý)
Trendy komunikace v cestovním ruchu 
CZ

300 výt.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Všichni marketéři jsou lháři : síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě (Seth Godin)
Všichni marketéři jsou lháři : síla vyprávění věrohodných příběhů v nevěrohodném světě 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Marketingový význam body image (Jan Koudelka)
Marketingový význam body image 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Manuál mediálního konzultanta : (pro marketing a prodej rozhlasové reklamy) (Michal Zelenka)
Manuál mediálního konzultanta : (pro marketing a prodej rozhlasové reklamy) 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Laws of UX (Jon Yablonski)
Laws of UX 
EN

An understanding of psychology-specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces-is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have...

  • Knihabrožovaná väzba
    75,90 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek (Jan Chromý a Liubov Ryashko)
Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek 
CZ

300 výt.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol (Jan Chromý)
Role technických výukových prostředků v elektronickém marketingu vysokých škol 
CZ

400 výt.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Diference ve spotřebním chování mužů a žen : význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů (Václav Stříteský)
Diference ve spotřebním chování mužů a žen : význam kritéria pohlaví v segmentaci spotřebních trhů 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Síla profesionálních spotřebitelů : jak vytvářet bohatství tím, že budete nakupovat chytřeji, ne levněji (Bill Quain)
Síla profesionálních spotřebitelů : jak vytvářet bohatství tím, že budete nakupovat chytřeji, ne levněji 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality (Jan Závodný Pospíšil a Vratislav Kozák)
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Jak být out a zůstat in? : skutečná cena naší image : manuál k programu globálního vzdělávání z cyklu Svět v nákupním košíku ()
Jak být out a zůstat in? : skutečná cena naší image : manuál k programu globálního vzdělávání z cyklu Svět v nákupním košíku 
CZ

Název z obálky

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Hudba v televizní reklamě : struktura hudební složky reklam v českých televizích (Radim Bačuvčík)
Hudba v televizní reklamě : struktura hudební složky reklam v českých televizích 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Nekup to! : o environmentálně šetrném nakupování ()
Nekup to! : o environmentálně šetrném nakupování 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: The brand gap : jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem (Marty Neumeier)
The brand gap : jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem 
CZ

Přeloženo z angličtiny. Rozložená tit. s.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: The brand flip (Marty Neumeier)
The brand flip 
CZ

Obálkový podnázev: proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Zero to Hero (Pavlína Louženská a Vít Horký)
Zero to Hero 
CZ
  • Knihapevná väzba
    18,76 €
    Pripravujeme,
    vychádza 1. 11. 2025
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu. Predbežne by mala vyjsť 1. 11. 2025.


A ty máš krásne srdce, to je viac ako nejaké šaty. Šaty si kúpiš, no srdce nie.
Kniha: Ring smrti (Štefan Košlab)
Ring smrti
  • Štefan Košlab