Olga Tokarczuk: Pán výrazný. Artforum, 2024

Odborné a náučné knihy

Populárne filtre
Použité filtre
Zrušiť filtre
Hey Whipple, Squeeze This - Luke Sullivan, John Wiley & Sons, 2022
Hey Whipple, Squeeze This 
EN

The new edition of the book readers call the bible for advertising...

  • Knihabrožovaná väzba
    29,50 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2017
The New Rules of Marketing and PR 
EN

The international bestseller now in a new edition When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson ...

  • Čítanávýborný stav
    19,50 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    33,73 €
    Na sklade 2 ks

Design Thinking and Innovation Metrics - Michael Lewrick, John Wiley & Sons, 2023
Design Thinking and Innovation Metrics 
EN

Create, manage, and measure innovation...

  • Knihabrožovaná väzba
    36,30 €
    Viac ako 30 dní

TouchPoints - Douglas R. Conant, Mette Norgaard, John Wiley & Sons, 2011
TouchPoints 
EN

A fresh, effective, and enduring way to lead starting with your next interaction Most leaders feel the inevitable interruptions in their jam-packed days are troublesome. But in TouchPoints, Conant and Norgaard argue that these and every point...

  • Knihapevná väzba
    25,99 €
    Viac ako 30 dní

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

The Primes - Chris McGoff, John Wiley & Sons, 2012
The Primes 
EN

Discover fundamental principles of high-stakes change and organizational transformation...

  • Knihabrožovaná väzba
    29,72 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Data Driven DEI - Randal Pinkett, John Wiley & Sons, 2023
Data Driven DEI 
EN

In Data-Driven DEI:The Tools and Metrics You Need to Measure, Analyze, and Improve Diversity, Equity, & Inclusion, Dr. Randal Pinkett, a renowned diversity, equity, and inclusion (DEI) thought leader delivers a practical and evidence-based blueprint to...

  • Knihapevná väzba
    26,20 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998
Truth, Lies, and Advertising 
EN

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...

  • Knihapevná väzba
    47,57 €
    Viac ako 30 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Knihy sú ako korenie. Zvýrazňujú naše dni, nepripomínajú nám našu všednosť, ale umožňujú nám zreteľne si uvedomiť, koľko cestičiek môže každý nájsť vo svojom živote. Cestičiek k radosti, láske, pokoju či dobrodružstvu.“