Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Silný román - Nová kniha Mornštajnovej, Zistiť viac

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Autor
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze (Kristýna Drápalová)
Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze 
CZ

Název z obálky. Terminologický slovník

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Staré reklamní cedule (Daniel Trávníček a Kamil Mittner)
Staré reklamní cedule 
CZ

Obsahuje rejstříky. 500 výtisků

  • Pripravujeme
    Vydavateľ, tlačiar a ďalší usilovní ľudia intenzívne pracujú na tom, aby ste si už onedlho mohli prečítať túto knihu.

Kniha: The brand gap : jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem (Marty Neumeier)
The brand gap : jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem 
CZ

Přeloženo z angličtiny. Rozložená tit. s.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: The brand flip (Marty Neumeier)
The brand flip 
CZ

Obálkový podnázev: proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Bez loga (Naomi Klein)
Bez loga 
CZ

Přeloženo z angličtiny

  • Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.


Čo má cítiť? Kam má kráčať? Na koho sa hnevať? O čo sa usilovať? Kde je ten jediný pevný bod, od ktorého sa dá odvodiť všetko ostatné, čo by už konečne spolu súviselo, bolo by to správne a fungovalo by to tak, že by už nebolo potrebné vracať sa z kratšej cesty? Konečne sa nemusieť vracať z kratšej cesty, ako už toľkokrát za svoj dospelý život.
Kniha: Úplne najviac (Maxim E. Matkin)
Úplne najviac
  • Maxim E. Matkin