Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Mysteriózny triler - Od autorky Zoznamu hostí

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Väzba
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy ()
Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy 
CZ

Terminologický slovník

  • Čítaná
    výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    10,00 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Všem chutnají tuze Novákovy uzeniny : inzeráty z českých novin a časopisů konce 19. a začátku 20. stol., kdy Rakousku-Uhersku vládl císař František Josef I., zvaný starej Procházka (Jan Plachetka a Milan Kopřiva)
Všem chutnají tuze Novákovy uzeniny : inzeráty z českých novin a časopisů konce 19. a začátku 20. stol., kdy Rakousku-Uhersku vládl císař František Josef I., zvaný starej Procházka 
CZ

Zdobený tit. list. Ilustr. předsádky

  • Čítaná
    mierne opotrebovaná
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je mierne opotrebovaná.Na tejto knihe už síce poznať, že ju niekto čítal, môže jej chýbať prebal, nie je však poškodená tak, aby to akokoľvek znižovalo zážitok z jej obsahu. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    6,30 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: České spotřební pohádky (Pavel Ryška)
České spotřební pohádky 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Marketingový význam body image (Jan Koudelka)
Marketingový význam body image 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Komunikace ve veřejné správě (Josef Duplinský a Šárka Brychtová)
Komunikace ve veřejné správě 
CZ

Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní, Ústav veřejné správy a práva

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Marketing a PR v architektuře : jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru : marketing v kreativních profesích a jeho specifika : návody a tipy na online i offline prezentaci (Radek Váňa)
Marketing a PR v architektuře : jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru : marketing v kreativních profesích a jeho specifika : návody a tipy na online i offline prezentaci 
CZ

Terminologický slovník. Obsahuje QR kódy s přístupem k doplňujícím informacím

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Právo versus sexismus : metodický pohled na sexistické reklamy (Jana Kvasnicová, Martin Šaroch, Pavla Špondrová a Petra Havlíková)
Právo versus sexismus : metodický pohled na sexistické reklamy 
CZ

Název z obálky

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Mlčíce hlasitě volají : tisková reklama automobilky L&K - Škoda (Jan Králík a Lukáš Nachtmann)
Mlčíce hlasitě volají : tisková reklama automobilky L&K - Škoda 
CZ
  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze (Kristýna Drápalová)
Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze 
CZ

Název z obálky. Terminologický slovník

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Tiskový mluvčí : řízená komunikace s veřejností (Martin Švehla a Milan Kašík)
Tiskový mluvčí : řízená komunikace s veřejností 
CZ
  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Pražské biografy : pomíjivé kouzlo potemnělých sálů (Tomáš Dvořák a Jan Rousek)
Pražské biografy : pomíjivé kouzlo potemnělých sálů 
CZ

"Tato kniha vznikla jako doprovodná publikace k výstavě Pražské biografy - pomíjivé kouzlo potemnělých sálů realizované v Muzeu hlavního města...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Marketing a reklama na internetu (Martin Dvořáček, Martin Pegner a Petr Stuchlík)
Marketing a reklama na internetu 
CZ

Terminologický slovník

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek (Jan Chromý a Liubov Ryashko)
Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek 
CZ

300 výt.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Design na cestě (Pavel Noga)
Design na cestě 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Základy reklamy : učební text (Zdeněk Křížek)
Základy reklamy : učební text 
CZ

200 výt.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Sex v reklamě (Lenka Vrtišková Nejezchlebová)
Sex v reklamě 
CZ

Část. tištěno napříč

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Etika reklamy (Vladimír Šiler)
Etika reklamy 
CZ

Název na obálce

  • Knihabinding.listy
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Kapitoly z módneho marketingu a stylingu (Dana Lapšanská)
Kapitoly z módneho marketingu a stylingu 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Mezi kýčem a akademií : chromolitografie ve službách reklamy a umění (Mikoláš Axmann, Lucie Vlčková, Anežka Bartošíková, Kateřina Holečková, Lucie Skřivánková, Petr Šámal, Petr Štembera a Filip Wittlich)
Mezi kýčem a akademií : chromolitografie ve službách reklamy a umění 
CZ

Doprovodná publikace ke stejnojmenné výstavě pořádaná Uměleckoprůmyslovým museem v Praze. V tiráži uvedeno chybně jméno Petra Štembera, správně:...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Jak se dělá účinná reklama (Tom Brannan)
Jak se dělá účinná reklama 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.


Bola jeho Polárkou, pevným bodom, okolo ktorého sa krútil celý jeho svet. Bol presvedčený, že pokým bije srdce jemu alebo jej, ich osud bude nerozlučne spojený.
Kniha: Trója - Pád kráľov (David Gemmell)
Trója - Pád kráľov
  • David Gemmell