Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Silný román - Nová kniha Mornštajnovej, Zistiť viac

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy ()
Jak na sexistickou reklamu : manuál pro posuzování sexistické reklamy 
CZ

Terminologický slovník

  • Čítaná
    výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    10,00 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Vaše domácnost je váš zlatý důl (Steve W. Price)
Vaše domácnost je váš zlatý důl 
CZ

Obálkový podnázev: jak vytvořit z výdajů na chod vaší domácnosti zdroj příjmů pro vaši domácnost - a stát se tak pánem svého života!

  • Čítaná
    mierne opotrebovaná
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je mierne opotrebovaná.Na tejto knihe už síce poznať, že ju niekto čítal, môže jej chýbať prebal, nie je však poškodená tak, aby to akokoľvek znižovalo zážitok z jej obsahu. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    4,50 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Nesnesitelná lehkost nakupování, aneb, Jaké je tajemství nízkých cen v obchodních řetězcích ()
Nesnesitelná lehkost nakupování, aneb, Jaké je tajemství nízkých cen v obchodních řetězcích 
CZ
  • Čítaná
    výborný stav
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je vo výbornom stave.Rozdiel medzi touto knihou a novou by ste asi ani nespoznali. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    8,00 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Všem chutnají tuze Novákovy uzeniny : inzeráty z českých novin a časopisů konce 19. a začátku 20. stol., kdy Rakousku-Uhersku vládl císař František Josef I., zvaný starej Procházka (Jan Plachetka a Milan Kopřiva)
Všem chutnají tuze Novákovy uzeniny : inzeráty z českých novin a časopisů konce 19. a začátku 20. stol., kdy Rakousku-Uhersku vládl císař František Josef I., zvaný starej Procházka 
CZ

Zdobený tit. list. Ilustr. předsádky

  • Čítaná
    mierne opotrebovaná
    Túto knihu sme vykúpili cez Knihovrátok a je mierne opotrebovaná.Na tejto knihe už síce poznať, že ju niekto čítal, môže jej chýbať prebal, nie je však poškodená tak, aby to akokoľvek znižovalo zážitok z jej obsahu. Knihu sme označili nálepkou, ktorá môže na niektorých obaloch zanechať stopy.
    6,30 €
    Na sklade
    Tento produkt síce máme aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy a ďalšie už nemá ani distribútor, preto je možné, že bude onedlho úplne vypredaný. Ak ho chcete mať, ponáhľajte sa!
  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: Vnitřní a vnější faktory formující český trh s potravinami (Aleš Hes, Antonín Valder a Luboš Smutka)
Vnitřní a vnější faktory formující český trh s potravinami 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: České spotřební pohádky (Pavel Ryška)
České spotřební pohádky 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Marketingový význam body image (Jan Koudelka)
Marketingový význam body image 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Právo versus sexismus : metodický pohled na sexistické reklamy (Jana Kvasnicová, Martin Šaroch, Pavla Špondrová a Petra Havlíková)
Právo versus sexismus : metodický pohled na sexistické reklamy 
CZ

Název z obálky

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Mlčíce hlasitě volají : tisková reklama automobilky L&K - Škoda (Jan Králík a Lukáš Nachtmann)
Mlčíce hlasitě volají : tisková reklama automobilky L&K - Škoda 
CZ
  • Knihapevná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze (Kristýna Drápalová)
Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze 
CZ

Název z obálky. Terminologický slovník

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Pražské biografy : pomíjivé kouzlo potemnělých sálů (Tomáš Dvořák a Jan Rousek)
Pražské biografy : pomíjivé kouzlo potemnělých sálů 
CZ

"Tato kniha vznikla jako doprovodná publikace k výstavě Pražské biografy - pomíjivé kouzlo potemnělých sálů realizované v Muzeu hlavního města...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Marketing a reklama na internetu (Martin Dvořáček, Martin Pegner a Petr Stuchlík)
Marketing a reklama na internetu 
CZ

Terminologický slovník

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Laws of UX (Jon Yablonski)
Laws of UX 
EN

An understanding of psychology-specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces-is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have...

  • Knihabrožovaná väzba
    75,90 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek (Jan Chromý a Liubov Ryashko)
Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek 
CZ

300 výt.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Síla profesionálních spotřebitelů : jak vytvářet bohatství tím, že budete nakupovat chytřeji, ne levněji (Bill Quain)
Síla profesionálních spotřebitelů : jak vytvářet bohatství tím, že budete nakupovat chytřeji, ne levněji 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Sex v reklamě (Lenka Vrtišková Nejezchlebová)
Sex v reklamě 
CZ

Část. tištěno napříč

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Kapitoly z módneho marketingu a stylingu (Dana Lapšanská)
Kapitoly z módneho marketingu a stylingu 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Jak se dělá účinná reklama (Tom Brannan)
Jak se dělá účinná reklama 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Etika reklamy (Vladimír Šiler)
Etika reklamy 
CZ

Název na obálce

  • Knihabinding.listy
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.

Kniha: Design na cestě (Pavel Noga)
Design na cestě 
CZ
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.


Pamäť rada zahmlieva predchádzajúce zlyhania.