Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Daniel Tammet- Deväť autentických príbehov

Na tému reklama knihy vo francúzskom jazyku

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Jazyk
Ďalšie možnosti
Téma
Pre koho
Pôvod
Autor
Dostupnosť v kníhkupectve
Vydavateľstvo
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: All-American Ads of the 80s (Jim Heimann a Steven Heller)
All-American Ads of the 80s 
EN

With the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his own, the 1980s did not seem likely to become one of the most outrageous, flamboyant...

  • Knihapevná väzba
    32,25 €
    -5 %
    Na sklade 2 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 32 dní.

Kniha: Mid-Century Ads (Steven Heller)
Mid-Century Ads 
EN

Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and...

  • Knihabrožovaná väzba
    26,41 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: All-American Ads of the 60s (Steven Heller)
All-American Ads of the 60s 
EN

To the moon and back with advertising in the 1960s...

  • Knihapevná väzba
    35,63 €
    -5 %
    Do 9 – 14 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 9 – 14 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: All American Ads Of the 50s (Taschen)
All American Ads Of the 50s 
EN

As McCarthyism swept across the United States and capitalism was king, white America enjoyed a feeling of pride and security that was reflected in advertising. Carelessly flooding society with dangerous misinformation, companies in the 50s...

  • Knihapevná väzba
    35,63 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Kniha: All-American Ads of the 40s (W. R. Wilkerson III)
All-American Ads of the 40s 
EN

Wartime action and postwar triumph in the advertising of the 1940s...

  • Knihapevná väzba
    30,00 €
    Viac ako 30 dní
    Tento produkt je na objednávku a jeho dodanie môže trvať aj viac ako 30 dní. Urobíme však všetko pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr a o jej ceste vás budeme včas informovať.

Kniha: All-American Ads of the 70s (Steven Heller)
All-American Ads of the 70s 
EN

Ads of the 1970s get funky and socially conscious...

  • Knihapevná väzba
    35,63 €
    -5 %
    Do 9 – 14 dní
    Tento produkt momentálne nemáme na sklade, ale zvyčajne vám ho vieme zabezpečiť a odoslať do 9 – 14 dní. A posnažíme sa aj trochu rýchlejšie!

Kniha: All-American Ads 1900 - 1919 (Jim Heimann)
All-American Ads 1900 - 1919 
EN

A far cry from the aggressive ads we’ve become used to, American print advertisements from the first two decades of the 20th century were almost shockingly pleasant...

  • Knihaflexi väzba
    Vypredané
    Ach, mrzí nás to, z tejto knihy sa už predali všetky výtlačky a nemáme ju na sklade my ani vydavateľ :( Teoreticky však môžete mať šťastie v niektorých iných obchodoch, ktoré ešte nepredali posledné kusy.


Srdce je ako šíp. Treba ho namieriť, ak má trafiť cieľ.
Kniha: Vrania šestka (Leigh Bardugo)
Vrania šestka
  • Leigh Bardugo