Aby už detstvo nebolelo - Lindsay C. Gibson, Grada, 2024

Knihy o marketingu

Použité filtre
Zrušiť filtre
Designing Brand Identity - Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons, 2024
Designing Brand Identity 
EN

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...

  • Knihapevná väzba
    49,99 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998
Truth, Lies, and Advertising 
EN

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...

  • Knihapevná väzba
    47,57 €
    Viac ako 30 dní

Decoded: The Science Behind Why We Buy - Phil P. Barden, John Wiley & Sons, 2013
Decoded: The Science Behind Why We Buy 
EN

In this groundbreaking book Phil Barden reveals what decision science explains about people s purchase behaviour, and specifically demonstrates its value to marketing...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Neviem o sebe nič dopredu a moje dobrodružstvá sa začínajú až vo chvíli, keď o nich rozprávam.“

Jednoducho je to tak - Gérard Depardieu, Lionel Duroy, 2015
Jednoducho je to tak
Gérard Depardieu, Lionel Duroy