Prekonajte úzkosť - Kirren Schnack, N Press, 2024

S pevnou väzbou so žltou obálkou knihy o marketingu

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Takto sa robí marketing - Allan Dib, Motýľ, 2020
Takto sa robí marketing

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ...

  • Knihapevná väzba
    13,90 €
    Na sklade 1 ks

Tvorba zarábajúceho webu krok za krokom - Hana Čajková, Affiliate sieť Dognet, 2021
Tvorba zarábajúceho webu krok za krokom

Zarábať na internete sa dá poctivo, bez klamstiev a zavádzania. V knihe Tvorba zarábajúceho webu krok za krokom sa dozviete, ako vybudovať úspešný zarábajúci online projekt. Celá kniha je koncipovaná pre úplného začiatočníka...

  • Knihapevná väzba
    9,90 €
    Na sklade 1 ks

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku 
CZ

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná väzba
    15,80 €
    Na sklade 1 ks

Public Relations - Jacquie L’Etang, Portál, 2009
Public Relations 
CZ

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění...

  • Knihapevná väzba
    26,03 €
    Na sklade 2 ks

Etika médií - Anna Remišová, Kalligram, 2010
Etika médií

Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry...

  • Knihapevná väzba
    5,00 €
    Na sklade 3 ks

Designing Brand Identity - Alina Wheeler, Rob Meyerson, John Wiley & Sons, 2024
Designing Brand Identity 
EN

Revised and updated sixth edition of the best-selling guide to branding fundamentals, strategy, and process...

  • Knihapevná väzba
    49,98 €
    Predobjednávka,
    vychádza 26. 5. 2024

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010
Marketing

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Marketing od myšlenky k realizaci - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Professional Publishing, 2007
Marketing od myšlenky k realizaci 
CZ

Kniha je určena manažerům různých forem podnikání, pracovníkům marketingu, prodeje, nákupu, logistiky, pracovníkům, zabývajícím se software v oblasti marketingu a prodeje, bude potřebnou učebnicí pro studenty vysokých a vyšších odborných škol.

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Alchemy - Rory Sutherland, William Morrow, 2019
Alchemy 
EN

Why is Red Bull so popular, though everyone—everyone!—hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding ...

  • Knihapevná väzba
    31,99 €
    Viac ako 30 dní

What Matters Now - Gary Hamel, John Wiley & Sons, 2012
What Matters Now 
EN

This is not a book about one thing. It's not a 250-page dissertation on leadership, teams or motivation. Instead, it's an agenda for building organizations that can flourish in a world of diminished hopes, relentless change and ferocious competition....

  • Knihapevná väzba
    27,53 €
    Do 16 – 21 dní

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Média a demokracie v 21. století - Karol Jakubowicz, Masarykova univerzita, 2017
Média a demokracie v 21. století 
CZ

Kniha polského politologa a mediologa Karola Jakubowicze (1941–2013) je jeho posledním knižním dílem (vydána v r. 2013 ve Varšavě), které svým způsobem shrnuje jeho celoživotní...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Reťaz je vždy len taká pevná, ako je pevný jej najslabší­ článok. “

Slovenská mafia - Ján Petrovič, 2019
Slovenská mafia
Ján Petrovič