Vila v Taliansku - Julie Caplin, Cosmopolis, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Séria
Edícia
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Praktická príručka efektívneho verejného obstarávateľa - Adam Nociar, Eurokódex, 2023
Praktická príručka efektívneho verejného obstarávateľa

Praktická príručka efektívneho verejného obstarávateľa je určená pre široký okruh čitateľov, ktorými nemusia byť výhradne iba verejní obstarávatelia, ale aj predstavitelia akýchkoľvek iných subjektov, ktoré v najrôznejšej miere prichádzajú do kontaktu...

  • Knihapevná väzba
    37,19 €
    -3 %
    Na sklade 1 ks

Takto sa robí marketing - Allan Dib, Motýľ, 2020
Takto sa robí marketing

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ...

  • Knihapevná väzba
    13,90 €
    Na sklade 1 ks

Poistenie rizík malých a stredných podnikov - Viktória Čejková, Dana Martinovičová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2013
Poistenie rizík malých a stredných podnikov

Publikácia je nielen prehľadným a praktickým sprievodcom otázkami poistenia v Slovenskej republike i Českej republike, ale poskytuje aj pohľad a prístup k riadeniu rizík, ktoré majú v malých a stredných podnikoch svoje špecifiká,...

  • Čítanávýborný stav
    14,13 €
    -10 %
    Na sklade

Tvorba úspešného zarábajúceho blogu - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2019
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu
  • Autorský kolektív

Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý...

  • Čítanávýborný stav
    7,92 €
    -20 %
    Na sklade

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Marketing

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...

  • Čítanávýborný stav
    17,52 €
    -20 %
    Na sklade

Uspejte v online - Performics a kolektív, Lion Communications Slovakia, 2021
Uspejte v online

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu...

  • Knihapevná väzba
    24,90 €
    Na sklade > 5 ks

Marketing - výklad pojmov - Kristína Viestová a kolektív, Wolters Kluwer, 2015
Marketing - výklad pojmov

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich...

  • Čítanávýborný stav
    6,40 €
    Na sklade

Ovce.sk (01) + Deti v sieti + DVD - Miro Drobný, Európsky inštitút, 2013
Ovce.sk (01) + Deti v sieti + DVD

Knižné pokračovanie a DVD úspešného televízneho animovaného seriálu Ovce.sk, ktorý chráni deti pred nástrahami internetu, mobilov, nových technológií a šíri slovenské kultúrne dedičstvo...

  • Čítanávýborný stav
    9,90 €
    Na sklade

Excel 2000 - Ako na to - Fiona Patchett, Príroda, 2002
Excel 2000 - Ako na to

Ak si doteraz nikdy nepracoval s počítačom, ale chcel by si vedieť vytvoriť profesionálne tabuľky, Excel 2000 je kniha pre teba! Postupne, krok za krokom, jednoduchou počítačovou terminológiou opisuje tridsať činností, ktoré budeš potrebovať.

  • Čítanávýborný stav
    3,23 €
    -30 %
    Na sklade

Základy marketingu - Viera Cibáková, Gabriela Bartáková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Základy marketingu

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, ...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    7,34 €
    -15 %
    Na sklade
Kapitálová primeranosť bánk a poisťovní - Ľudomír Šlahor, Natália Žvachová, Kartprint, 2011
Kapitálová primeranosť bánk a poisťovní

Publikácia doc. RNDr. Ing. Ľudomíra Šlahora, CSc. - prorektora pre medzinárodné vzťahy Univerzity Komenského v Bratislave a Mgr. Ing. Natálie Žvachovej – pracovníčky Národnej banky Slovenska, poukazuje na problematiku regulácie kapitálovej....

  • Čítanávýborný stav
    13,86 €
    -30 %
    Na sklade

101 praktických rád - Internet - Kolektív autorov, Ikar, 1999
101 praktických rád - Internet
  • Autorský kolektív

Nič viac, ale ani nič menej ako 101 veľmi dobrých rád na začiatok...

  • Čítanávýborný stav
    4,45 €
    Na sklade


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Všetko, čo sa stane, sa stane. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo niečo iné, spôsobí, aby sa stalo niečo iné. Všetko, čo pritom, ako sa stane, spôsobí, aby sa stalo znova, sa znova stane. Nemusí sa to však stať presne v tomto poradí.“