Kníhkupectvo splnených snov - Jenny Colgan, Metafora, 2024

Knihy o marketingu

Použité filtre
Zrušiť filtre
Bez loga - Naomi Klein, Argo, 2012
Bez loga 
CZ

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století.

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Veci, ktoré nás navždy zmenia sa dejú bez toho, aby sme vedeli, že sa stanú. A vo chvíli, ktorá vyzerá ako všetky ostatné, sa srdcia lámu, alebo hoja. A čas, ktorý plynie vytrvalo a s istotou, sa mimo hodín odtrhne z reťaze. Život sa môže zmeniť za malú chvíľu a potom človeku trvá celý život, kým tej zmene porozumie.“

Diera v čase - Jeanette Winterson, 2016
Diera v čase
Jeanette Winterson