Nový Dominik Dán v predpredaji! Podajte prst novej dánovke.

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Nový Horst. Román s Williamom Wistingom. Kniha Keď opadne voda, J?rn Lier Horst. Vydavateľstvo Premedia, 2025. Zistiť viac.

V kníhkupectve Poprad (Martinus) na tému reklama knihy o humanitných vedách

Zúžiť výber

Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Psychologie reklamy (Jitka Vysekalová a kolektív)

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...

  • Knihapevná väzba
    22,88 €
    Na sklade 1 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do piatich dní.


Ak by som bola priateľka, povedala by som lož. Ak nepriateľka, tak pravdu. A ak špiónka, mlčala by som.
Kniha: Hrobár z Paríža (Barbora Šedíková)
Hrobár z Paríža
  • Barbora Šedíková