Knihy o podnikaní
Ray Dalio v tejto knihe spracoval svoje výnimočné životné a pracovné princípy, ktoré z obyčajného dieťaťa strednej vrstvy z Long Islandu urobili jedného z najúspešnejších ľudí našich čias. Princípy, ktoré môže použiť ktokoľvek, aby dosiahol svoje ciele...
-
Knihapevná väzba s prebalom29,90 €Na sklade 3 ks
Preslávená úvaha majstra Suna o vojenskom umení sa teší neutíchajúcemu záujmu čitateľov i po viac ako dva a pol tisíc rokoch, ktoré uplynuli od jeho napísania. V čom spočíva jeho obľúbenosť? Paradoxne vôbec nie v jeho vojenských aspektoch, ale...
-
Knihabrožovaná väzba12,99 €Na sklade > 5 ks
Kompletný príbeh o raketovom štarte a šokujúcom konci multimiliardového startupu, postavený na zasvätených informáciách novinára, ktorý ako prvý zverejnil o ňom správy a sprevádzal ho napriek tlaku a vyhrážkam...
-
Knihapevná väzba s prebalom16,90 €Na sklade 1 ks
Napoleon Hill, Joseph Murphy, Dale Carnegie sú uznávaní a najznámejší autori techník svojpomoci a osobného úspechu. Ich jedinečné knihy, ktorých sa predalo už vyše sto miliónov výtlačkov, pomohli ľuďom osvojiť si spôsoby, ako prežiť život naplnený...
-
Knihapevná väzba17,90 €Na sklade 2 ks
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
Stále robíte maximum pre dosiahnutie svojich cieľov, ale vaše výsledky v práci či súkromí zďaleka nezodpovedajú vloženému úsiliu? Kde sa stráca všetok čas, energia a peniaze, ktoré do svojich projektov investujete? Prečo niektorí ľudia...
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Byť svojím pánom, mať možnosť slobodne sa rozhodovať a realizovať svoje nápady je snom mnohých ľudí. Len málokto sa však odváži urobiť radikálny krok a vymeniť relatívnu istotu zamestnania za neistotu podnikania. A možno to ani nie je potrebné...
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...
-
Knihapevná väzbaVypredané
- Jan Kincl
- kolektív
Kniha jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu...
-
Knihapevná väzbaVypredané
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle