Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Silný román - Nová kniha Mornštajnovej, Zistiť viac

V kníhkupectve Bratislava - Cubicon (Martinus) na tému osobná kríza odborné a náučné knihy

Zúžiť výber

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Autor
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Edícia
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Kniha: Prečo ľudia potrebujú krízy (Ivan Brezina a Vladimíra Čavojová)
Prečo ľudia potrebujú krízy

Krízy zvyčajne vnímame ako nebezpečný, drahý a vyčerpávajúci stav, ktorý odvádza ľudskú energiu a pozornosť od bežnej agendy a priorít. Na ľudskú históriu sa dá pritom nahliadať ako na živú reťaz žánrovo rozmanitých, neraz tragických spoločenských kríz...

  • Knihapevná väzba
    12,95 €
    Na sklade > 5 ks
    Táto kniha sa môže na cestu ku vám vybrať prakticky okamžite! Ak si ju objednáte do 13:00 v pracovný deň, odošleme vám ju ešte dnes, inak najneskôr nasledujúci pracovný deň.

Kniha: Vitajte v osobnej kríze (Laura Day)
Vitajte v osobnej kríze

Autorka Laura Day pomohla nespočetnému množstvu ľudí prekonať najhoršie chvíle ich života: smrť milovanej osoby, koniec manželstva alebo priateľstva či stratu zamestnania. Vo svojej knihe opisuje niekoľko typov našich najbežnejších reakcií na krízu...

  • Knihabrožovaná väzba
    10,99 €
    Na sklade 3 ks
    Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do šiestich dní.


A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být.