Šach a mat - Ali Hazelwood, CooBoo SK, 2024

Knihy o marketingu

Použité filtre
Zrušiť filtre
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
The Brand Gap 
EN

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...

  • Knihabrožovaná väzba
    32,92 €
    Na sklade 1 ks

Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006
Zag 
EN

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, THE BRAND GAP, but drills deeper into the question of how brands ...

  • Knihabrožovaná väzba
    36,53 €
    -3 %
    Na sklade 2 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Je príjemné byť sám s nocou a hviezdami. Niečo sa vždy stane. Pravdepodobne nič prevratné, možno ani nič, čo by si spomenul pri šálke kávy, no predsa čosi, čo Ťa bude sprevádzať do konca života.“

Sága z Keflavíku - Jón Kalman Stefánsson, 2022
Sága z Keflavíku
Jón Kalman Stefánsson