Žltý zápisník budovania značky - Michal Pastier, Žurnál, 2024

Knihy o medzinárodnom marketingu od autora Marieke de Mooij od vydavateľstva Sage Publications

Použité filtre
Zrušiť filtre
Consumer Behavior and Culture - Marieke de Mooij, Sage Publications, 2019
Consumer Behavior and Culture 
EN

Marieke de Mooij's new edition of Consumer Behavior and Culture continues to explore how cultural influences can affect consumer behavior. The author uses her own model of consumer behavior to try and answer the fundamental questions about consumption...

  • Knihabrožovaná väzba
    85,72 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„V prírode je vlastne niečo neobvyklé iba inou formou prejavu obvyklého“

Kulový blesk - Liou Cch´-Sin, 2019
Kulový blesk
Liou Cch´-Sin