Maja Lunde: Vládkyňa vetra. Tatran, 2024

Na tému marketing čítané knihy o marketingu od autora Tessa Misiaszek

Použité filtre
Zrušiť filtre
Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022
Branding that Means Business 
EN

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ...

  • Čítanávýborný stav
    11,96 €
    -20 %
    Na sklade


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Policajné štatistiky sú ako bikiny. Odhalia pre niekoho málo, pre niekoho veľa, ale vždy iba toľko, ako chcel sám autor.“

Mafiánska poprava? - Peter Šloser, 2019
Mafiánska poprava?
Peter Šloser