Nezabudni na mňa - Julie Soto, Ikar, 2024

Knihy o marketingu

Použité filtre
Zrušiť filtre
Bez loga - Naomi Klein, Argo, 2012
Bez loga 
CZ

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve 20. století.

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Múdrosť totiž človeku nie je až taká užitočná; múdri ľudia nezájdu ďalej ako hlúpi o to, o čo sú múdrejší, ale oveľa, oveľa menej. Je to preto, lebo život nedáva dosť priestoru zájsť ďaleko; roztiahneš ruky, a jednu hrsť máš na slnku, druhú v hmle...“

Krajina maľovaná čajom - Milorad Pavić, 2010
Krajina maľovaná čajom
Milorad Pavić