Knihy
E-knihy
Zrušiť
Titulov: 2

How to Make It as an Advertising Creative

Simon Veksner • Laurence King Publishing, 2010

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

This book is aimed at anyone who is considering becoming an advertising creative, studying to become one, or would like to become a better one. Written in an entertaining and informative style, the book explains the diverse set of skills that you need...

-4%
23,99 €

23,99 €

Zľava 4%

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Pridať do

100 Ideas That Changed Advertising

Simon Veksner • Laurence King Publishing, 2015

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

A chronicle of the key ideas that have shaped the adverts we see everyday, 100 Ideas That Changed Advertising offers a fascinating insight into an ever- changing and fast-moving industry. Arranged broadly chronologically, ...

-5%
28,54 €

28,54 €

Zľava 5%

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Pridať do

„Začiatok je vždy iný a prostriedok je vždy zložitý. No koniec je vždy jednoduchý a rovnaký. Na konci vždy niekto príde, niekto odíde, niekto zomrie a niekto zostane.“

Štyri hostiny - Meir Shalev
Štyri hostiny
Meir Shalev