Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi - Andrej Sizov, Jim Mathers, GROW-UP Slovakia, 2018

24,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi - Andrej Sizov, Jim Mathers, GROW-UP Slovakia, 2018
Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi - Andrej Sizov, Jim Mathers, GROW-UP Slovakia, 2018

Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za... Čítať viac

Vydavateľstvo
GROW-UP Slovakia, 2018
Počet strán
186

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v piatich knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Anjel smrti - Robert Bryndza, Cosmopolis, 2024

Viac o knihe

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne?
Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj?
Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení navečný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?

V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.

V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.

Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.

Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:
- Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...)
- Ako majstri definujú predaj (čo to ten predaj vlastne je) situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov
- Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene
- Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu
- Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!
- Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt
- Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou
Čítať viac
Počet strán
186
Väzba
pevná väzba
Rozmer
147×205 mm
Hmotnosť
400 g
ISBN
9788097213725
Rok vydania
2018
Naše katalógové číslo
315372
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
GROW-UP Slovakia
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Vonku pod naším bytom som občas počúvala hádky v španielčine či inom jazyku, niekedy sirény, ktoré prefrčali okolo, a stratili sa v tme a mojom polospánku. A ráno si už nič nepamčtáme, lebo nič z toho nám nepatrilo. Takto by to mohlo byť aj s ľuďmi, ktorí nám v skutočnosti nikdy nepatrili. Mali by odznieť v diaľke ešte v noci.“

Zadné izby - Alena Sabuchová, 2016
Zadné izby
Alena Sabuchová