Knihy
E-knihy
17,31 €

Bežná cena Bežne 17,95 €

Ušetríte 4%

Dodanie môže trvať viac ako tri týždne

Odporúčané tituly a kolekcie

17,31 €

Viac o knihe

In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today-a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals-often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 53 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes.The lessons to be learned on these pages will help you create clearer and more persuasive arguments, whether you are writing an inspiring speech, an engaging web banner or a persuasive letter. This is not simply a "must-have" book for people in advertising and marketing, it is also a "should-have" for anyone who needs to involve or influence people, by webpage, on paper, or in person.
Čítaj viac
Kúpte spolu
The Copy Book -
Požierači neba - Paolo Giordano
28,57 €
Ušetríte 4,33 €
Našli ste v našom obsahu nejaké nepresnosti?
Dajte nám o tom vedieť.

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Počet strán
544
Hmotnosť
1281 g
Rok vydania
2018
Väzba
pevná väzba
Jazyk
anglický
Vydavateľstvo
Taschen
Rozmer
150×200 mm
ISBN
9783836568524
Naše katalógové číslo
311341

Recenzie

Ako sa vám páčila kniha?

Kúpte spolu
The Copy Book -
Požierači neba - Paolo Giordano
28,57 €
Ušetríte 4,33 €

„Čítaj všetky knihy, ktoré sa ti dostanú do rúk, ak ich vieš správne posúdiť a ich obsah preskúmať.“

Dionysius