Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006

36,53 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006

Zag

The Number One Strategy of High-Performance Brands

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, THE... Čítať viac

Vydavateľstvo
Pearson, 2006
Počet strán
192

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, THE BRAND GAP, but drills deeper into the question of how brands ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina
37,70 €

36,53 €

-3 %
Na sklade 2 ks
  • Osobný odber zajtra
  • Na vašej adrese zajtra

Osobný odber

Kníhkupectvá
Zajtra (objednajte do 13:00)
balíkovo
Zajtra (objednajte do 13:00)
AlzaBox
Zajtra (objednajte do 13:00)
Packeta
Zajtra (objednajte do 13:00)
Slovenská pošta
(na poštu)
Zajtra (objednajte do 13:00)
BalíkoBOX
Zajtra (objednajte do 13:00)

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
Zajtra (objednajte do 13:00)
Kuriér GLS
Zajtra (objednajte do 13:00)
Slovenská pošta
(na adresu)
Zajtra (objednajte do 13:00)

Naši škriatkovia odporúčajú

Lastovičie leto - Kristy Woodson Harvey, DOT., 2024
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006
36,53 €

Viac o knihe

"When everybody zigs, zag," says Marty Neumeier in this fresh view of brand strategy. ZAG follows the ultra-clear "whiteboard overview" style of the author’s first book, The Brand Gap, but drills deeper into the question of how brands can harness the power of differentiation. The author argues that in an extremely cluttered marketplace, traditional differentiation is no longer enough—today companies need “radical differentiation” to create lasting value for their shareholders and customers.

In an entertaining 3-hour read you’ll learn:

  • why me-too brands are doomed to fail
  • how to "read" customer feedback on new products and messages
  • the 17 steps for designing “difference” into your brand
  • how to turn your brand’s “onliness” into a “trueline” to drive synergy
  • the secrets of naming products, services, and companies
  • the four deadly dangers faced by brand portfolios
  • how to “stretch” your brand without breaking it
  • how to succeed at all three stages of the competition cycle
Čítať viac
Počet strán
192
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
134×202 mm
Hmotnosť
270 g
ISBN
9780321426772
Rok vydania
2006
Naše katalógové číslo
273041
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Pearson
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
50,48 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Zag - Marty Neumeier, Pearson, 2006
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
50,48 €

„Tak prečo máme ustavične ambíciu milovať? Pretože láska je bod, kde sa stretáva pravda s mágiou. “

Roviny života - Julian Barnes, 2014
Roviny života
Julian Barnes