The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004

32,92 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004

The Brand Gap

How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this... Čítať viac

Vydavateľstvo
Pearson, 2004
Počet strán
208

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

32,92 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď

Naši škriatkovia odporúčajú

Bohyne a prízraky - Juraj Červenák, Artis Omnis, 2024
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
32,92 €

Viac o knihe

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a “charismatic brand”—a brand that customers feel is essential to their lives.

In an entertaining two-hour read you’ll learn:

  • the new definition of brand
  • the five essential disciplines of brand-building
  • how branding is changing the dynamics of competition
  • the three most powerful questions to ask about any brand
  • why collaboration is the key to brand-building
  • how design determines a customer’s experience
  • how to test brand concepts quickly and cheapl
  • the importance of managing brands from the inside
  • 220-word brand glossary
Čítať viac
Počet strán
208
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
136×203 mm
Hmotnosť
296 g
ISBN
9780321348104
Rok vydania
2004
Naše katalógové číslo
273040
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Pearson
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
46,87 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
46,87 €

„Až vtedy pochopila diabolskú prefíkanosť ich nepriateľov. Tým, že do svojich lží zamiešali štipku pravdy, ich ešte viac posilnili.“