Čitateľský klub Martinus
Kniha: Kauza Cervanová II. + CD (Peter Tóth)

12,95 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: Kauza Cervanová II. + CD (Peter Tóth)
Kniha: Kauza Cervanová II. + CD (Peter Tóth)

Kauza Cervanová II. + CD

Ako bola odhalená najväčšia mediálna manipulácia

Kauza Cervanová II. je pokračovaním napínavého príbehu o vrahoch a ich morálnych spolupáchateľoch. Popisuje nielen fakty o najznámejšom slovenskom kriminálnom prípade. Ponúka... Čítať viac

4,7 24 hodnotení
2. diel série
Kauza Cervanová
Vydavateľstvo
Dixit, 2016
256 strán
5-6 hodín čítania

Kauza Cervanová II. je pokračovaním napínavého príbehu o vrahoch a ich morálnych spolupáchateľoch. Popisuje nielen fakty o najznámejšom slovenskom kriminálnom prípade. Ponúka oveľa viac. Odhaľuje najväčšiu mediálnu manipuláciu v našich novodobých... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina

12,95 €

Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do piatich dní.
Sledovať dostupnosť

Dostupné v 38 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Mysteriózny triler - Od autorky Zoznamu hostí
Kniha: Kauza Cervanová II. + CD (Peter Tóth)
12,95 €
Na sklade 1 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do piatich dní.

Viac o knihe

Kauza Cervanová II. je pokračovaním napínavého príbehu o vrahoch a ich morálnych spolupáchateľoch.

Popisuje nielen fakty o najznámejšom slovenskom kriminálnom prípade. Ponúka oveľa viac. Odhaľuje najväčšiu mediálnu manipuláciu v našich novodobých dejinách a predstavuje jej hlavných aktérov.
Nanešťastie nejde o fikciu, ale o krutú realitu. Autor vychádza iba z overených faktov a písomných dôkazov. Nejde o román, ale o dokumentárne rozprávanie ako spravodlivosť len o vlások zvíťazila nad vrahmi mladej študentky.
Príbeh je plný zápletiek zo súdnych siení, zasvätene rozpráva o politických intrigách a mediálnych manipuláciách. Neodbite naznačuje, že realita a jej obraz v médiách sú od seba vzdialené tisíce svetelných rokov.

Ako sa mohli stať z vrahov mediálne hviezdy? Ako fungujú najúčinnejšie mediálne lži? A prečo má mediálna manipulácia na verejnosť väčší vplyv ako právoplatné rozhodnutia súdov? Odpovede na tieto a mnohé ďalšie otázky ponúka Kauza Cervanová II.

Kniha obsahuje CD s mnohými dodnes nezverejnenými dokumentmi a dôkazmi, ktoré usvedčujú nielen vrahov Ľudmily Cervanovej, ale aj ich morálnych spolupáchateľov.
Naše katalógové číslo
243413
Originálny názov
Kauza Cervanová II. + CD
Príloha
CD
Počet strán
256
Väzba
pevná väzba
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
479 g
ISBN
9788089662210
Rok vydania
2016
Štýl
historický
Jazyk
slovenčina
2. diel série
Kauza Cervanová
Vydavateľstvo
Dixit
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu alebo škodlivý obsah

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Kniha: Kauza Cervanová II. + CD (Peter Tóth)
Kniha: Kauza Cervanová I. + DVD (Peter Tóth)
29,85 €

Hodnotenia

4,7 / 5
21
1
1
0
1

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

KGB riadilo Mečiara so Svěchotom,tak ako v KC Pješčaka
Neoverený nákup
11.3.2017
Názor čitateľa
Mečiar sa Svěchotu zastával ešte aj v novembri 2006, keď v pamätnom prejave v parlamente obhajoval svoje amnestie. Svěchotovo priznanie v kauze únosu označil za vynútené. Opisoval, aké Svěchota prežíval útrapy počas vyšetrovacej väzby.
Odvolával sa na listy, ktoré z väznice posielal generálnemu prokurátorovi. Prišli aj Mečiarovi.

"Na čo sa to odvolávate? Na psychický, fyzický, morálny nátlak na väzňa? Na odvolané priznanie?" pýtal sa Mečiar poslancov, ktorí vtedy navrhovali, aby parlament zrušil jeho amnestie.

Takže chudák Svěchorta !! Nátlak na vazna !?!

Doboha,ale ,že tyrali TEHOTNE ženy Beňovú a dr.Zimakovú to už nikoho NESERIE ?!?!

Čitaj dnešne SME
reagovať
Pan Toth vzdajte to..kym nebudete na smiech
Neoverený nákup
11.3.2017
Názor čitateľa
Pokyny od KGB !!

Pred parlamentnou komisiou Svěchota tvrdil, že raz na sovietskom konzuláte dostal konkrétne požiadavky, aby zachránil príslušníkov ŠtB, o ktorých mala záujem sovietska tajná služba KGB. Malo to byť začiatkom februára 1990.
Svedok Martíšek, ktorý bol tiež reaktivovaným bývalým príslušníkom ŠtB, komisii povedal, že papierik s troma menami mu Svěchota odovzdal so slovami: "Toto mi dal pán Mečiar pri odchode, že KGB si želá, aby títo ľudia boli zachránení."


citoval som z dnešneho SME v čl.o Schvechotovi

Pán Toth vzdajte to kým je čas..kým nebudete všetkým s dagobertom.včielkou ,dr.Lamačkom,dr.Valašíkom na smiech !!
reagovať
dante
Neoverený nákup
11.3.2017
Názor čitateľa
Takže ruské tajné služby nielenže boli za kauzou Cervanová / kde im robil gen.Pješčak prostredníka /,ale aj za terositsickým utokom na budovu Sl.Europy v Mnichove v r.1981 za pritomnosti P.Krylova ,ktorý z utrob mnichovskej vaznice v r.1994 vzniesol obvinenie ,že na podvode voči Technopolu sa zúčastnil aj M.Kováč ml. s Marianom Kočnerom ..
ale aj za unosom M.Kováča ml.v suvislosti s čím vybuchlo aj Petrovi Tothovi auto ...

..citujem z dbnešneho čl. na SME : "Mečiar hodil unos na Schvěchotu .."
reagovať
dante
Neoverený nákup
11.3.2017
Názor čitateľa
doplnená Citácia z dnešneho SME :
"Na únose podľa neho mohli spolupracovať aj ruské spravodajské služby, lebo destabilizácia politickej situácie v krajine mala zabrzdiť cestu Slovenska do NATO a Európskej únie."
dante
Neoverený nákup
11.3.2017
Názor čitateľa
Vážený pán Peter Toth buďte chlap a nenechajte sa vydierať bývalými eštbákmi na ktorých v dohladnej dobe z vazby vychrlí otec vlasti / z nášho pohladu opravnene,z jeho pohladu mu nič iné nebude ostávať kedže bude hrať hrať VABANK / kýble objektívnej špiny ...
reagovať
Goran Lenčo
Overený zákazník
24.4.2017
Názor čitateľa
čo máš ty s tými chlapmi stále? :D my dvaja sa môžme stretnúť ako chlapi a aj sa ako chlapi porozprávať ;)

len si povedz miesto a čas - myslím to vážne. Bol by som zvedavý na tvoje argumenty o nevine vinníkov...
dante
Neoverený nákup
11.3.2017
Prečo týrali TEHOTNU Beňovú ?
Vážený P.Toth,možete nám logicky vysvetliť ako novinár-analytik,že prečo Beńová ,ked´ ju kruciálne vyťažovali Pálkovi a Pješčakovi vyšetrovatlia až z toho POTRATILA ,že prečo preboha nepovedala hneď na začiatku výsluchov ,že na disko v ŠDLŠ 9.7.76 videla - v tom čase - študentku Zimákovú ..snáď nechcete tvrdiť,že Beňová bola sadomasochistka a túto / pre ňu oslobodzujúcu informáciu / si nechaala zámerne až na záver,až potom čo POTRATILA ?
Človeče viete to LOGICKY vyvetliť ?
Nebolo to náhodou preto,že si Beňová uvedomila.že ak nechce kRIVO svedčiť ,že sa "zúčastnila" fiktivneho unosu,znásilnenia,a vraždy LC,tak má jedinú možnosť túto "korunnosť" hodiť na niektorú inú babu ? Čo ruka v ruke vyhovovalo aj Pálkovcom a uzavreli s NEOBLOMNOU Beńovou obojstranne výhodný OBCHOD ?!

Odpovedzte vážený pán P.Toth ak ste CHLAP !
reagovať
Novak
Neoverený nákup
15.12.2019
Kto bol v Rev. Podzámku vie, že je oveĺa jednoduchšie prejsť Hron suchou nohou či už cez žel. most do Bzenice (2-3 km), alebo prejsť rovno do Žarnovice (nepamätám sa prene koľko to trváasi tak trištvrte hodinu?) po ceste pravého brehu Hronu, ako ísť brodiť túto rieku a mokrý stopovať.
Hron som tam nikdy nebrodil, predpokladám existenciu brodu kedže je tam hrad. Hron som brodil viacerokrát pri absolutne nízkom stave vody a to v mieste o jedno táborisko nižie,. No ni je to úpna sranda a vždy hrozí úplne namočnie, Kamene sú v lete totákne klzké.
Ak bola dohodnutá z partiou že príde isto by sa nespoliehala na stop do BA. Bez automapy alebo znalostí zemepisu a potrebých bodov kam sa dostať a kde najlepšie stopovať ďalšie vozidlo, tak aby sa priblížila k BA je naivné.
Chcela od strýka aby neprezradil že ju viezol? Absurdné. Stačilo aby uviedla, že do Ba išla vlakom. Ten na rozdiel od stopu má priame spojenie zo Žarnovice do BA, vlakom a aj autobusom (dokonca autobus do BA sa mi zdá že stával v Bzenici, ale to bolo asi neskôr). To brodenie a stop jej "nanútili" vyšetrovatelia.
krutá realita
Neoverený nákup
11.3.2017
Norimberské procs sa blížia
Je komické,že Petrovi Tothovi počas zuriaceho mečiarizmu vybuchlo auto/r.1995 /,pričom následne sa Peter Toth svojim teroristom odmenil PONKLONKOVANIM v knihe o kauze Cervanová,kde obhajuje mečiarovcov,gašparovičovcov-dr.Valašíka,dr.Lamačku / poskokovia gen.Pješčaka - kata dr.Zimakovej / ..
..podobnosť P.Totha s G.Husákom čisto náhodná..
ten sa tiež vtieral do priazne svojich vrahov / Sovietov / až ho tí vymenovali za gen.taj.UV KSČ v apr.1969..

.. vymenuju Petra Totha do čela Smeru-SD po zabásnutí ich súčasneho predsedu / potom čo začne aj o ňom Mečiar spievať / ??
reagovať
krutá realita
Neoverený nákup
11.3.2017
Kedy budú tzv.Norimberske procesy s NSDAP-KSČ s vyťažovatelmi/ trýznitelmi TEHO
Postkomunistické Slovensko?

Predseda prvej vlády SR Mečiar sa podieľal na ničení dokumentov komunistickej ŠtB. Jeho partner Gašparovič už ako generálny prokurátor ČSFR pomáhal bývalým eštebákom, a potom počas Mečiarovej vlády viedol parlament, v ktorom prevažovali exkomunisti, a ktorý hrubo porušoval demokratické princípy. Potom ako prezident menoval prokurátorov a sudcov ako Harabín, ktorí tiež úporne brzdili každý pokus o demokratizáciu (post)komunistickej justície. Gašparovičom vedený parlament schválil menovanie Mečiarovho nominanta I. Lexu za šéfa SIS, v ktorej sa potom zvýšil podiel bývalých členov ŠtB, a ktorá sa snažila diskreditovať biskupa Baláža a zaplietla sa do únosu prezidentovho syna a vraždy R. Remiáša. Všetci menovaní sú bývalí komunisti.

Vlastníci Penty, jedného z najväčších slovenských finančných žralokov vyštudovali Moskovský inštitút medzinárodných vzťahov, školu pre komunistickú elitu aj kádre KGB. Kurz KGB v Moskve absolvoval aj posledný šéf ŠtB Lorenc, ktorý má tiež významnú pozíciu v manažmente Penty. Z komunisticko-eštebáckeho prostredia, alebo Mečiarovej stranícko-korupčnej privatizácie pochádzajú aj majitelia J&T, Váhostavu a ďalší podobní veľkokapitalisti.

Uvedený moskovský Inštitút vyštudoval aj M. Lajčák, minister zahraničia vlády exkomunistu R. Fica, ktorý za Slovensko kandidoval na post generálneho tajomníka OSN.

Bývalí členovia zločineckej ŠtB sú podnes omnoho lepšie zabezpečení než ich obete.Je dobré že zmena režimu, ktorá začala 17. novembra 1989 prebehla bez násilia. Následná politika hrubých čiar za minulosťou však nebola kresťanským odpustením, ale politickou hlúposťou. Hrubé čiary priniesli hrubé mravy, ako dobre povedal arcibiskup Cyril Vasiľ. Na Slovensku ešte viac než v Česku platí to, čo v r. 2010 biskup a bývalý disident Václav Malý označil za najväčšiu chybu za uplynulých 20 slobodných rokov: „Dosud v ČR není rozvinuta občanská společnost. Bohužel nedošlo k potrestání těch, kteří se průkazně v době komunismu dopustili trestných činů proti lidskosti. Chyběl právní rámec překotné ekonomické transformace. To podlomilo právní vědomí celé společnosti“

Prominenti a funkcionári totalitného režimu porušujúceho ľudské práva nie len že zostali bez spravodlivého trestu, ale, čo je omnoho horšie, zostali pri riadení štátu a získali exkluzívne výhodné možnosti v ekonomike a pri privatizácii. Zákonitý dôsledok je, že komunisti „Ovládli ekonomickou sféru a rozkradli, co se dalo." (V. Malý, ZRNO 20/2010)

Protikladom komunizmu nie je kapitalizmus, ale demokracia. Preto bývalým komunistom a eštebákom nerobilo problém využiť všetky možnosti a stať sa najbezohľadnejšími veľkokapitalistami a okrádať štát i spoluobčanov, ale ceý čas od Mečiara a Slotu, cez Gašparoviča a Harabína až po Fica sabotovali úsilie o budovanie skutočne demokratického a spravodlivého právneho štátu.
reagovať
vcielka
Neoverený nákup
1.3.2017
Preco precitat tieto knihy?
Nepatrim k ludom, ktorym tato kniha okamzite otvorila oci. Ja som tymito knihami ziskala ovela viac, po precitani som zacala premyslat a zrazu som zistila, ze Pravda je skutocne jednoducha a lzi zlozite...Potom som prebehla zopar starsich clankov na nete od nasich znamejsich novinarov a ostala som v nemom uzase... ake jednoduche je niekoho presvedcit o lzi , ze je pravda..
Hlavnym prinosom knih su zaznamy z akcie Kamera, ktore este nikde neboli zverejnene a tore krasne vyvracaju nevinu Nitranov.

Styl pisania je na mna moc preafektovany, napriek tomu si knihy zasluzia 5 hviezdiciek, uz len preto,ze po tolkych nehoraznych klamstvach, ktore sa leju z medii, tieto konecne hovoria pravdu.
reagovať
Daniel Dubaj
Neoverený nákup
10.3.2017
Názor čitateľa
NEDagobert čo sa vydáva za Dagoberta,
mám z tvojho rozprávania veľkú dilemu a rozmýšľam či si:
- Taký naivný
alebo
- Taký hlúpy
že si myslíš že ti na toto niekto skočí.
vcielka
Neoverený nákup
10.3.2017
Názor čitateľa
Chccela by som citatelov upozornit, ze niektory z vrahov sa pod mojim prispevkom vyjadruje pod nickom, ktory mu nepatri.Pozorny citatel si ale vsimne, ze skutocny Dagobert pise nielen bez diakritiky, ale aj k veci.Dokonca dokaze svoje tvrdenia aj podlozit. Slaby pokus...
Dagobert
Neoverený nákup
10.3.2017
Názor čitateľa
Film režisérky Solčanskej Únos, naznačil niekoľko zaujímavých vecí odrazu. Hneď na úvod treba oceniť, že sa rozlúčil s poetikou osrienených jabĺčok, opustených sadov a múdrych starých otcov.
Nie azda preto, že by folklórne vnímanie slovenskej reality bolo nejako hriešne, to nie. Len mi to slovenské intelektuálne aj umelecké mlčanie o postkomunizme i postnacizme pripadá prinajmenšom nepatričné. Pár tvorcov sa ho rozhodlo prelomiť a rozkopnúť dvere polomafiánskych štruktúr cez dokumentárne či umelecké svedectvo.
Napríklad Róbert Kirchhoff a jeho film Kauza Cervanová a niektorí ďalší.
Všetkých, ktorí spolu s Čengel Solčanskou nepodľahli televíznemu tralalákaniu „lebo to sú percentá sledovanosti“, ale vydali sa za percentami občianskej statočnosti, lebo tam je pravda, treba oceniť. Aspoň tým, že si ich diela pozrieme a budeme o nich diskutovať.
Únos, či jeho príbeh je mrazivý a nie je to nijaká oddychovka. Je taký ako naša spoločnosť po dvoch neuzavretých totalitách. Drastický, znepokojujúci, pravdivý. Téma zametená pod koberec medzi množstvo ďalšej špiny o ktorej niečo vieme, niečo tušíme a niečo sa nedozvieme nikdy.
Amnestovanie únosu Kováča ml. bolo spúšťacím mechanizmom pre celý rad ďalších únosov spravodlivosti a práva, dalo priestor na vznik nových a nových káuz, od zbitia Malinovej po jej odchod zo Slovenska, od igelitiek po alobal, od DPH po Bonaparte, od 61 podnetov na GP po nula stíhaní, a dalo by sa pokračovať donekonečna.
Film Únos je skvelý aj v tom, že zneužívanie moci a práva roztiahnuté do šírky i hĺbky, ktoré spoločnosť prijala ako trvalý stav a pokúša sa s tým žiť, filmári koncentrovali do pol druha hodiny.
V takom zhustenom priestore je film ako hrôzostrašné spätné zrkadlo. Realita nepustí, áno, žijeme v tomto marazme a dívame sa ako sa amnestie neriešia, ale v duchu ich otca zosnovateľa sa s nimi ďalej obchoduje.
Tak si tu žijeme. Tristotisíc občanov medzitým odišlo do zahraničia, niektorí už prišli aj o občianstvo, niektorí sa možno vrátia. Z filmu odchádzajú zmrazení diváci, nuž, niekedy je potrebná aj výchova chladom. A Únos by sa mal stať povinným dívaním na všetkých školách.
matus1
Neoverený nákup
3.3.2017
Názor čitateľa
Čitateľ - čiže ty si to predstavuješ tak, že každý v tejto diskusii musí s Včielkou súhlasiť, len aby sa jej nebodaj nejako nedotkol, lebo by sa mohla rozplakať. Takto si vy predstavujete diskusiu? Dagobert tu na nás - oponentov - kydal ako zmyslov zbavený a to ti nevadilo? Tomu sa hovorí dvojaký meter. Toto je v zásade anonymná diskusia k nejakej téme, ktorá vyvoláva pochybnosti, a nehľadí sa na to, či je niekto starý, chorý, žena, sociálne znevýhodnený a podobné hlúposti. Niekedy sa tomu, čo si ty napísala hovorí, že je politická, resp. spoločenská korektnosť - ktorou sa zakrýva snaha o umlčanie protivníka poukázaním na to, že používa "nevhodné výrazy". A to je začiatok konca otvorenej a voľnej diskusie o čomkoľvek.
vcielka
Neoverený nákup
2.3.2017
Názor čitateľa
Mily citatel,
Tvoje slova ma velmi potesili, bola som vychovavana k slusnosti a to je zaklad aj vo vychove mojich deti.Budem rada,ak sa pridas k nam aj v novej diskusii.Tiez ti prajem vsetko dobre :)
Čitateľ
Neoverený nákup
2.3.2017
Názor čitateľa
Ahoj včielka! Nedá mi nereagovať Ahoj na tvoj posledný príspevok v tejto stránke martinusu.Popri tvojich príspevkoch som čítal všetky okrem pána NIEKEDY bezmenného ( to sa naozaj ak je niekto normálny jednoducho nedá!!!) Vážim si toho že si nikdy nesklzla do osobných urážok, čo sa však nedá povedať o protistrane, ktorá ti oponovala a dávala tvojmu menu rôzne prívlastky..Vrcholom bol aj primitívny útok na pána Hofírka, kde okrem teba ako jediná z protistrany oponentov zareagovala Linda.W a viac už nechcela zdieľať argumentáciu s ľudmi, ktorých si nemôže vážiť..Ďalší zo strany citlivých nitranov sa už nenašiel....Slušnosť je asi tiež jedna z vecí ktorá sa nedá naučiť nejakými príručkami a buď ju v sebe človek prirodzene má, alebo presadzuje svoje osobné záujmy aroganciou a silou.Typickým učebnicovým príkladom sú aj za vraždu odsúdení Nitrania.Moji rodičia žili aj za prvej Masarikovej republiky,Slovenského štátu s Tisom, za komunistov a v každej dobe sa správali ľudsky a hlavne slušne. Vyhovárať sa že vraždu im nanútili komunistickí vyšetrovatelia,kde v tej dobe tieto rodiny profitovali z vazalstva ku komunistom???(Súdruh Andrášik,& company, ani vy tomu neveríte....)Včielka presvedčila si ma príspevkami, že máš srdce na pravom mieste a držím tebe aj tvojej rodine do budúcna prsty.Dôvod prečo píšem je ten,nakoľko sa všetci oponenti na teba vrhli ako supy.Samozrejme že je tu viac ľudí čo ma oslovilo..Váš čitateľ.
matus1
Neoverený nákup
2.3.2017
Názor čitateľa
Včielka: takže záznamy z akcie Kamera vyvracajú nevinu Nitrancov? Ako? Sú tam fotografie z momentu únosu, fotografie (video) zo žúru na Varínskej a fotografie z Kráľovej pri Senci v momente utopenia na ktorých sú jednoznačne vidieť Nitranci? Ak áno - prosím, nevina Nitrancov je vyvrátená. No ale tieto dôkazy tam samozrejme nie sú. Takže nevina Nitrancov nie je vyvrátená. Akcia Kamera môže maximálne dokazovať to, že neskôr odsúdení Nitranci v čase tom a tom spolu komunikovali - nič viac a nič menej. Nevyvracia to ich nevinu v prípade únosu, znásilnenia a vraždy a ani to nedokazuje to ich vinu na týchto skutkoch. Musíš sa trochu orientovať v trestnom práve procesnom a až potom písať.
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
"Dokonca aj ludia, ktori sa tu znemoznili nejakym sposobom, maju sancu prehodnotit svoje spravanie a SLUSNE debatovat.)"

Suhlasím s týmto včielkiným názorom pokial si pod tými ludmi predstavuje napr. dr.Lamačku,dr.Valašíka atd...
..tiež by som im odpustil keby sa dnes otvorene priznali,že v ramci kauzy Cervanová bol na nich vyvíjaný enormný nátlak zo srany Palkovcov,Pješčakovcov,Husakovcov,Obzinovcov slovom predlžených ruk neuprosných SOV sudruhov ..
M.B.
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
matus1 - napísal som krátku správu na tvoje konto na SME, ale ty tam už asi nechodíš. Ak chceš, prečítaj si to.
matus1
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Včielka - ty si neskutočný pokrytec (tvoj príspevok končiaci: ...Dokonca aj ludia, ktori sa tu znemoznili nejakym sposobom, maju sancu prehodnotit svoje spravanie a SLUSNE debatovat.). Alebo je to snáď adresované Dagobertovi?
XX
Neoverený nákup
27.2.2017
KOMENTAR 2
Neuveritelne primitivna diskusia.Vymyslat si svedkov po desiatkach rokov, o ktorych nikto predtym nepocul a ktorych nikto nikdy vtedy nehladal (lebo bolo zrejme, ze neexistovali)....a dnes ich Dagobert objavil ...su uz sice po smrti....ale nevadi , ked to ostatni " zeru".Len sa cudujem martinusu , ze trpi na svojej www tuto psychedelicku spol. patracov
...ale v tejto krajine je mozne naozaj vsetko, pripustam po precitani vsetkych tychto mentalnych " skvostov" , ze KC bol justicny zlocin. Chcem sa dozit rehabilitacie vsetkych krivo obvinenych...a drzim im palce.
reagovať
Neoverený nákup
7.3.2017
Názor čitateľa
pre Ciliink

Ja na rozdiel od Vás Vás nemusím chytať za slovíčka ,pretože mojim slovám velí LOGIKA ..
..ja zato nemožem,že Vy nie ste schopná domýšlať logické súvislosti ..
položili ste si otazku,že - kedže ste presvedčená,že nie Beňová,ale Zimáková sa zúčastnila vraždy LC - prečo museli predtým Beňovú tak vyťažovať až POTRATILA,kedže bola - viď súdne rozhodnutie - nevinná ?

P.S. vy ste boli osobne pri tom keď vyťažovali Zimákovú v suterene Justičáku,keď viete posudiť prečo sa zachovala tak ako sa zachovala ?
Cililink
Neoverený nákup
6.3.2017
Názor čitateľa
Nechytajte ma tu za slovicka, viete velmi dobre, preco jej alibi nepotvrdili a preco sa nezachovala ako Benova....
Neoverený nákup
6.3.2017
Názor čitateľa
citujem Ciliink

"A SPOLUZIACI ZO SPLAVU JEJ NECHCELI POTVRDIT, ZE V TU NOC NA SPLAVE BOLA."...

.. nechcela ste skor napísať ,že spolužiaci zo splavu NECHCELI UVERIŤ,žeby to vobec NIEKOHO na Zemeguli / okrem Pálkovcov / NAPADLO odísť večer zmáčaná a unavená po celodennom pádlovaní a dažď.prehánkach NIEKAM po 3,5 hod.ceste a potom ešte OPROTI NOCI naspať ?

Takato formulácia - na rozdiel od tej Vašej - skor dáva logiku ,nemyslíte ?
Neoverený nákup
6.3.2017
Názor čitateľa
No vidíte moja drahá a presne ako píšete sa zachovala Beňová ..a výsledok ? POTRATILA ..
Jeden POTRAT Vám nestačí ?

A poukazujete nato,že takto isto sa mala zachovať Zimáková ?
..a potom ďalšia ?..
a ´ďalšia ?..
až by prišlo a rad na Vašu v tom čase tehotnú sestru ?
..a tej by ste potom čo poradila ?
..
Cililink
Neoverený nákup
4.3.2017
Názor čitateľa
TAK ESTE RAZ NAPISEM, ABY STE TO POCHOPILI PAN BEZMENNY, ALE MAM POCIT, ZE MOJ PRISEVOK BUDE OPAT VYMAZANY, NAKOLKO JE KOREKTNY A LOGICKY:

Ak som vo februari - april 1980 TEHOTNA predvolana ako svedkyna, ktora bola pritomna unosu, znasilnenia a vrazdy...AK SOM NEVINNA A VIEM, ZE SOM SA NIECOHO TAKEHO NEZUCASTNILA, TAK SA NEPODVOLIM ANI ZA NIC...AK MI IDE O FYZICKE A PSYCHICKE ZDRAVIE A HLAVNE O ZDRAVIE MOJHO DIETATA (a tu teraz napisem, ze ok, dajme tomu, ze bol na nu natlak, aby nam to korespondovalo, ze sa priznala z donutenia) A SOM NESKUTOSNE FYZICKY A PSYCHICKY DEBTANA A TYRANA POLICAJTMI, TAK POVIEM: ANO, BOLA SOM, VIDELA SOM, VSICKO VAM PODPISEM, LEN MA PUSTITE NA SLOBODU... Tak by som sa zachovala aj ja, ak ide o zdravie mojho dietata a o moje zdravie, ak som vypocuvana nepravom.
V TOM MOMENTE, AKO PRIDEM DOMOV, POVIEM DOMA, CO SA DEJE, ZE SOM TO MUSELA SPRAVIT A POVEDAT, INAK BY MA NEPUSTILI, ZADRZIAVALI A AK BY SOM SA K TYM OHAVNOSTIAM NEPRIZNALA, POTRATILA BY SOM ZO STRESU, PRETO SOM SA PRIZNALA, POVIEM, AKA JE SITUACIA, PISEM NA VSETKY EXISTUJUCE INSTITUCIE BRUTALNE TVRDE, NAHNEVANE DOPISY O MOJEJ NEVINE A O TOM, AKY SPOSOB ZVOLILA POLICIA NA VYSETRENIE VRAZDY, ZE NEVINNEHO CLOVEKA DONUCUJU, ABY SA PRIZNAL K NIECOMU, CO NIE JE PRAVDA A ESTE K TOMU V TOM CASE AJ TEHOTNU....
AKO POVIEM DOMA, CO SA DEJE, POZERAM DO VSETKYCH DIAROV, INDEXOV, KDE SOM V TOM CASE BOLA... (ako student mas celkom lahke barlicky na datumy, nakolko mas index, kde mas datumy skusok, kde si vies priblizne vybavit, co si robil po skuskach, kde si sa zdrziaval, kedze bolo leto a si student, bud ides brigadovat alebo na dovolenku, opat dobre barlicky....tych barliciek, kde v tom case bola bolo mnoho...) Takze, ako som prisla domov z toho brutalneho vypocuvania A SOM NEVINNA, NAJDEM SI ESTE V TEN DEN, KDE SOM BOLA, S KYM SOM BOLA, AKO SOM BOLA...BUDEM HLADAT AJ PO KANALOCH A NEBUDEM SPAT, KYM SI NEZISTIM, CO SOM V DANY DEN A VECER ROBILA, ABY SOM MALA ALIBI, KEDZE VIEM, ZE SOM SA NIECOHO TAKEHO BRUTALNEHO NEZUCASTNILA. Na druhy den, po tom brutalnom vypocuvani, letim aj s indexom na dekanat, dam si potvrdit, ze som tam bola, letim aj s papierom k notarovi a advokatovi, NAPISEM VYHLASENIE, PRIPOJIM PAPIER DONESIEM VYSETROVATELOVI A ASTALAVISTA!!!!
T O T O B Y S P R A V I L N E V I N N Y C L O V E K!!!!!!!
Ona sa cely cas drzala vypovede, ak ju stiahla, tak pod zamienkou, ze sa boji obzalovanych, ze sa jej vyhrazaju....ako ich zabasli, este to potvrdila....ESTE RAZ POTVRDILA.... A AKO ONI ZACALI SVOJE VYPOVEDE STAHOVAT A ZACALI HLADAT ALIBI, ONA UROBILA TO ISTE A TOTO POTVRDENIE PRINIESLA AZ 6.10.1981, O KTOROM TU PISETE!!!! TO JEST 1,5 ROKA PO TOM, AKO MA PRVY KRAT AKOZE BRUTALNE VYPOCUVALI.....
TO KDE SME? TO SA VAM ZDA NORMALNE? MNA NIEKTO BRUTALNE VYPOCUVA, NUTI MA K TOMU, ABY SOM SA PRIZNALA K NIECO TAKEMU A NECHAM TO TAK? AK SOM NEVINNA, TOTO POTVRDENIE DONESIEM HNED A MAM AJ SVEDKOV... ONA HO NEPRINIESLA.... A SPOLUZIACI ZO SPLAVU JEJ NECHCELI POTVRDIT, ZE V TU NOC NA SPLAVE BOLA....
ZE BY PRETO, ZE TAM NEBOLA? A SAMA VELMI DOBRE VEDELA, ZE TAM NEBOLA...????!!!!!!!
Neoverený nákup
2.3.2017
Názor čitateľa
ešte pre Cilinka :

Takže 6.oktobra 1981 bola dr.Zimaková uvaznená zato !! ,že donielsa ofic. POTVRDENIE z Dekanatu LFUK o jej pobyte na úovinnom splave rieky hron v dnoch od 6.7. - 13.7.76 a že NEPOTVRDILA !! vyšetrovatelmi VYNUTENú / o čom podala svedectvo v auguste 81,,že jej výpoveď z juna 81 bola vyšetrovatelmi VYNUTENA / POVODNU výpoved z juna 1981 vo verzii,že dr.Zimakovú v piatok 9.7.76 neskoro poobede priviezol do BA ,do Mlynskej doliny na ŠDLS do UNIC clubu z Nitry !! Brázda a že pritomnosť dr.Zimakovej na internate a pred nim mali potvdriť viacerí svedjkovia ..
A to všetko / teda vynutenie jej vypovede zo strany vyšetrovatelov z juna 1981,že ju do BA v piatok podvečer 9.7.76 až priamo na diskoteku do UNICu v ŠDLŠ priviezol z Nitry Brázda / napriek tomu,že DNES podla Dagototha sa dozvedáme ,že vraj dr.Zimákovú ešte za svetla t.z.,že najnesjkor pred 20-tou doviezol do BA / iba ku Rač.Mytu / stryko Dagobertovho bratranca dr.Matej Blažej,ale nie z Nitry ,ale až z Revišťa.../

Resumé :
Čiže keby dr.Zimakovú 6.oktobra 1981 po predloženi POTVRDENIA z Dekanatu LFUK o jej pritomnosti na splave rieky Hron v inkrimin.období vyšetrovatelia definit.pustili tak by to znamenalo ,že jej priznania z apr.1980 k pritomnosti na disko a z juna a augusta 1981 z účasti na unose,znasilnení a vraýde LC by PREUKAZOVALI :

a/ že dr.Zimaková je sadomasochistka / ako tehotná v apr.1980 / a ako krkavčia matka / dojčiaca v juni a auguste 1981 svojho kojenca /

b/ že musela byť k týmto "Priznaniam" BRUTALNE POD NATLAKOM D O N U T E N A

Ku ktorej verzii by ste sa vážený Cilink priklonili ?


Prečo asi vyšetrovatelia 6.oktobra 1981 dr.Zimakovu po predloženi potvdenia z Dekanatu LFUK zavreli do podzemia Justič.paláca nehladiac na jej kojenca ?

Nehlrali nahodu VABANK ?



Znovu citujem dr.Alana Boehma :

" Na druhý deň ráno opäť pokračoval jej výsluch, kde sa upresňovali niektoré detaily, ktoré nesedeli s výpoveďami iných zadržaných svedkov, ktorí nemali to šťastie prespať v hoteli. Neboli totiž korunnými svedkami. Kde sa po celý čas vtedy nachádzalo jej dojčiace dieťa, neviem.

O viac ako dva mesiace na vlastnú žiadosť vypovedala pred prokurátorom Dr. Valašíkom, kde poprela celú svoju júnovú výpoveď, s tým, že k nej bola donútená vypočúvajúcimi. Už o dva dni neskôr tomu istému prokurátorovi vypovedala, že druhú výpoveď urobila zo strachu a pravdivá je jej prvá výpoveď. Tú navyše doplnila o celý rad nových detailov, na ktoré si spomenula. Túto výpoveď ukončila vlastnoručne napísaným sľubom Dr. Valašíkovi, že už nikdy nebude meniť svoje výpovede.

Zlom nastal začiatkom októbra 1981, keď doktorka Zimáková poslala polícii list spolu s dokladmi, ktoré preukazovali, že v deň skutku sa nachádzala so spolužiakmi na vodáckom sústredení asi dvesto kilometrov od Bratislavy

Dňa 6. 10. 1981 Palkovci vypočuli svedkyňu, ktorá zopakovala, že celé jej doterajšie „usvedčujúce“ výpovede boli vynútené, čo konečne mohla aj hodnoverne preukázať. To si však iba myslela.
Hneď po tomto výsluchu ju uväznili (doma mala stále 10-mesačné dieťa) a iba dva dni stačili na to, aby pri výsluchu 8. 10. 1981 vyšetrovateľovi Lamačkovi rozpovedala „holú“ pravdu, ako v deň vraždy z dôvodu neznámeho nutkania v tichosti nikým nepozorovaná v podvečer opustila stanový tábor, prebrodila Hron, stopla auto smerujúce do Bratislavy,"
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
pre Cíllinka :

Znovu citujeme dr.Alana Boehma :

"Dve dievčatá z Nitry, ktoré vyťažoval rokoch 1978 – 1979, sa mu zlomiť nepodarilo, doktorka Zimáková po niekoľkých výsluchoch a po dvojdňovom pobyte v čase tehotenstva vo väznici v apríli 1980 nakoniec pristúpila na to, že na osudnej diskotéke bola v spoločnosti asi 20 vytypovaných Nitranov."...


Naša vsuvka :
Čiže keby sa :
- Beňová "priznala" presnejšie keby ju Pálkovci zlomili tak by dr.Zimakovej dali pokoj.
- dr.Zimáková nenechala zlomiť / po skusenostiach Palkovcov s Beňovou už nechceli strácať čas,takže to mala Zimaková mimor.ťažké /, tak by si neskor vyhliadli napr. Dagobertovu,včielkinu ,Tothovu, Ficovu alebo hocikoho iného sestru ,najlepšie tehotnú aby nekládla odpor ako predtým Beňová...

Znovu citácia dr.Alana Boehma :
"Potom sa s kauzou Cervanová stretla až 15. 6. 1981, keď bola políciou zadržaná, predvedená do Bratislavy (pričom jej 6-mesačné dojčiace dieťa zostalo doma so starou mamou) a 8 hodín bez prestávky vypočúvaná. Za tohto stavu sa súdny človek ani nečuduje, že podľahla (tu mi nenapadá iné slovo ako nátlaku) a porozprávala vyšetrovateľovi Lamačkovi podrobnosti z dňa únosu a vraždy. Za to bola odmenená tým, že mohla namiesto vo väznici (stále bola zadržaná, hoci išlo o svedkyňu) prespať spolu s manželom v hoteli Kyjev, kde pred dverami izby strážil celú noc príslušník VB. Na druhý deň ráno opäť pokračoval jej výsluch, kde sa upresňovali niektoré detaily, ktoré nesedeli s výpoveďami iných zadržaných svedkov, ktorí nemali to šťastie prespať v hoteli. Neboli totiž korunnými svedkami. Kde sa po celý čas vtedy nachádzalo jej dojčiace dieťa, neviem.

O viac ako dva mesiace na vlastnú žiadosť vypovedala pred prokurátorom Dr. Valašíkom, kde poprela celú svoju júnovú výpoveď, s tým, že k nej bola donútená vypočúvajúcimi. Už o dva dni neskôr tomu istému prokurátorovi vypovedala, že druhú výpoveď urobila zo strachu a pravdivá je jej prvá výpoveď. Tú navyše doplnila o celý rad nových detailov, na ktoré si spomenula. Túto výpoveď ukončila vlastnoručne napísaným sľubom Dr. Valašíkovi, že už nikdy nebude meniť svoje výpovede.

Zlom nastal začiatkom októbra 1981, keď doktorka Zimáková poslala polícii list spolu s dokladmi, ktoré preukazovali, že v deň skutku sa nachádzala so spolužiakmi na vodáckom sústredení asi dvesto kilometrov od Bratislavy

Dňa 6. 10. 1981 Palkovci vypočuli svedkyňu, ktorá zopakovala, že celé jej doterajšie „usvedčujúce“ výpovede boli vynútené, čo konečne mohla aj hodnoverne preukázať. To si však iba myslela.
Hneď po tomto výsluchu ju uväznili (doma mala stále 10-mesačné dieťa) a iba dva dni stačili na to, aby pri výsluchu 8. 10. 1981 vyšetrovateľovi Lamačkovi rozpovedala „holú“ pravdu, ako v deň vraždy z dôvodu neznámeho nutkania v tichosti nikým nepozorovaná v podvečer opustila stanový tábor, prebrodila Hron, stopla auto smerujúce do Bratislavy, tam asi očakávajúc tušený zážitok prišla na diskotéku do Mlynskej doliny, kde náhodne stretla svojich asi 20 známych Nitranov a všetko ďalej pokračovalo tak, ako pri prvom a treťom výsluchu s tým, že po vražde ju ešte Roman Brázda zo slušnosti odviezol do Revištského Podzámčia, kde nadránom vkĺzla do svojho stanu, aby sa ráno spolu s ostatnými spolužiakmi čerstvá prebudila do nového krásneho prázdninového dňa. Brilantný výsledok elitného vyšetrovacieho tímu. A aby si náhodou doktorka Zimáková znovu nerozmyslela vykrúcať sa z účasti na únose, znásilnení a vraždy, ponechal ju Dr. Valašík do konca mesiaca vo väzbe, zatiaľ čo jej matka a manžel vypisovali po všetkých možných inštitúciách a zisťovali, kde sa nachádza, keďže doma má malé dieťa."


Dr.Alan Boehm je synom byv.feder.GP-a ČSSR dr.Tibora Boehma,ktorého si Peter Toth pomylil sosudcom najvyš.Sudu CSFR dr.Otakarom Moteljom - neskor Ombudsmanom CZ
Cililink
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Pre matusa1: ja som nepisala prispevok o jej charaktere, ani o tom, ci bola vymetacka diskotek, ani o jej pritomnosti na konkretnej diskoteke a pod. veci, pisala som, ako by sa realne zachoval NEVINNY clovek v jej pripade... prispevok vymazali...Pretoze, ako sa spravala ona, s tym odvolavanim, neodvolanim, uz budem len hovorit pravdu, nebudem hovorit pravdu....NEVINNY CLOVEK BY SA ZACHOVAL UPLNE INAK...

A diskusiu tu koncim, majte sa kraaaaasne vsetci.
matus1
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Včielka - ty si neskutočný pokrytec (tvoj príspevok končiaci: ...Dokonca aj ludia, ktori sa tu znemoznili nejakym sposobom, maju sancu prehodnotit svoje spravanie a SLUSNE debatovat.). Alebo je to snáď adresované Dagobertovi?
Dagobert
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Vilo - mozes debatovat aj ako uzivatel FB a konto si spravis za 5 minut alebo aj kliknes na web dennikpolitika.sk potom na clanok o kauze a tam su dve kolonky jedna je FB a druha je ten system co je tu
Vilo C.
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Vcielka ďakujem - už som si to všimol. Myslim, že sa jedná o výpoveď, ktorú aj tu uverejnil Kapitán Postreh. Prihlásim sa tam
vcielka
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Lucim sa priatelia, aby sme sa zase stretli na novej diskusii bez rusivych elementov.
Dakuejm vsetkym, ktori mi pomohli dopatrat sa k pravde, privrzencom i odporcom.
Dakujem dagobertovi, ze aj napriek pracovnej zanepradnosti mu osud pravdy nie je lahostajny.
Budem sa tesit, ak sa tam stretneme opat a rada uvidim prispevky slusne , rozumne a k veci aj od protistrany. Dokonca aj ludia, ktori sa tu znemoznili nejakym sposobom, maju sancu prehodnotit svoje spravanie a SLUSNE debatovat.

Este som dlzna autorovi knihy jedno hodnotenie, potom odlietam...
vcielka
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Vilo,
musite ist nizsie , pod tym fb komentarom je okienko pre pripevok
vcielka
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
No konecne...
Kto je jozef hrab?
Predpokladam, ze vyjde takychto clankov viac, tak sa cela kauza moze preberat systematicky.
Podla mna je to ok, len skoda , ze sa deli na fbkovych a nefbkovych diskuterov, tym sa to zbytocne kuskuje.
Vilo C.
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Ja nemám účet na FB - takže tam nemôžem pridať komentár. Dá sa to aj tak, ako tu a ak áno - kde je tá kolónka?
Dagobert
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Ak chcete (vsetci) - kliknite si na web dennik politika a tam dr.Hrab (moj znamy z FFUK) napisal clanok (prvy zo serie) pod ktorym mozete zatial volne uplne bez cenzury debatovat bud cez FB alebo aj len tak ako tu
Daniel Dubaj
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Diskuterka XX,
Nemal som to v pláne ale odpoviem vám prvý aj posledný krát.
Mnou napísaná diagnóza bola určená bezmennému onému ktorý opať reagoval na môj príspevok dementným n-tým nakopírovaním jemu vlastných blábolov.
Vy máte aspoň odvahu sa vyiXXovať takže príspevky sú ako tak identifikovateľné čo oceňujem, aj keď vo vašej tajomnej komunite sa ťažko vyznať.
A naozaj nie som psychiater ale v reakcii na oného som neodolal použiť diagnostickú metódu najväčšieho svetového psychiatra všetkých čias dr. Jaroslava Cimrmana. Ale prezradím vám že ide o čistokrvnú fabuláciu.
Nerozumiem útlocitu anonymných diskutérov ktorých sa dotkne aj vtip. V tejto diskusii som už schytal označenia ako ŠTBák, KGBák, spolupáchateľ vraždy aj "Ynteligent" ale nič z toho sa ma ani v najmenšom nedotklo a ani z toho nemienim robiť žiadnu aféru.
Nepochybujem o tom že v tejto diskusii vystupujú odsúdení vrahovia Ľudmily Cervanovej - tí nemajú v svojom presvedčení o vlastnej nevinnosti ani odvahu sa priznať k svojmu menu a podľa mňa si nezaslúžia žiadnu pozornosť. Ak vy ste ich blízka príbuzná alebo známa úprimne vás ľutujem že s nimi musíte hrať ich obludnú hru na nevinné obete.
Dagobert
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Vcielka a Daniel Dubaj - len na chvilu ste podlahli pudom a reagovali ste na prispevky, ktore evidentne nemaju zaujem v diskusii diskutovat, ale diskusiu rozbijat. Z obsahu a stylu vam musi byt jasne, ze sa jedna o ludi velmi simplexnych a pisane slovo nie je ich silna zbran. Nerozumeju ani obsahu debaty a uz vobec nie samotnemu pripadu.
Je potrebne ich uplne ignorovat, inak nebudu stracat energiu. Pokusaju sa vas nalakat tym, ze z casu na cas pridu s inym nickom a veria, ze ich ostatni budu povazovat za noveho diskutera.
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Ten vtedajší štát nemal petit ,pravny dovod zabraňovať svojim občanom vo volnom pohybe - nakolko sa zaviazal v r.1976 k dodržiavaniu medz,.Helsinsk,.dohovorov o volnom pohybe osob ...

..a preto nielen Nitrania ,ale hocikto z nás má DNES právo podať na nástupnícky štat bývalej ČSSR ,t.z.dnes SK resp. CZ

Ž A L O B U

za blokovanie jeho osoby pred r. 89 ohladne možnosti vycestovania do kapitalistic.cudziny

/ a to platí nielen pre tých ,ktorým režim napr. nevydal pasy ,resp. ich prevent. pred planovaným .odchodom nechával sledovať - čo je aj pripad Nitranov - , ale aj tých ,ktorí síce vycestovať mohli - ja som napr. vycestoval do kapitalistickej cudziny v rokoch 1977,1980,1986,1988 - 2 x,pred Novembrom 1989 - 2 x - ale až po ponižujucom zbieraním podpisov od zamestnavatela ktore boli podmienkou obdržania vycest.doložky , teda povolenia od Krajsk.spr.pasov a víz ,čo oddialovalo termn vycestovania o mesiace

N E R O Z U M I E M T O M U P R E Č O O B Č A N I A N E P O D A J U T I E T O Ž A L O B Y ...

..a potom sa čuduju ,že si z nich tento nastupnicky štát robí dobrý deň...vid Mečiarove amnestie,kauza Gorila,Bašternák atd.
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
.suhlasím s včielkou : "Existuje vacsi zlocin a hriech ako pripravit niekoho o zivot ?" . ..

...a napriek tomu sa kat / povodne 30-tich účelovo vytipovaných obetí v KC / gen.Pješčak rozhodol popraviť napr. Jeřabka kvoli opusteniu republiky v 50-tich rokoch a KRYŤ SOV vojaka zabijajuceho KLADIVOM CZ matku s 2-ma detmi v jej rod.dome na Olomoucku v 70/80 tich rokoch min.storočia.

..
.. + niesť spoluzodpovednosť za zbytočnú smrť 654 ml.voj.zakl.služby - pohraničiarov ,kedže nenechal jednoduchým rozkazom odminovať uzemie pri CS/AR hranici resp. že na zamínovane polia nechal / spolu s ostatn.kompetentnymi / posielať tisíce ml.zakladakov
vcielka
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Pan XX, neviem preco sa podpisujete krizikmi, az taky analfabet nie ste,


s viacerymi bodmi s vami suhlasim..Svvedomie je svina... Existuje vacsi zlocin a hriech ako pripravit niekoho o zivot?
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
..ano nedotiahol som v predch.prispevku myšlienku pretože tá druhá verzia v priebehu opisovania podrobností tej prvej sa mi začala javiť ako menej pravdepodobná - vysvetlím nižšie -.ospravedlnujem sa :

bud sa chcel niekto z Arabáčov Cervanovi pomstiť ..atd. a preto bolo LC potrebne niekam skryť / v tom lepšom pripade / v tom horšom už ju skryť nestihli..
..alebo naopak Cervan sa svojim nadriadeným vzoprel / už odmietol sa na ich svinstvách ako pešiak podielať / a začali ho vydierať cez unesenie a skrytie dcery


Skor si ale myslím,že LC ohrozoval niekto z Arabáčov / z opačnej strany brehu ,než tí Arabáči ktorých Cervan v PN školil,resp. boli škoelní inými "Cervanmi" v dalších zariadeniach ako napr. v Zastávke u Brna,v Jilove u Prahy , vygooglite si radšej ,aby Vilo C. netvrdil,že píšem hluposti /

Nepriamym dokazom tohto tvrdenia by mohla byť prítomnosť značneho počtu ŚtBákov na "pohrebe" LC zrejme snažiac sa identifikovať ohrozovatela LC,ktorý by sa mohol prísť na "pohreb" presvedčiť / vcelku logicky a ako aj správne tušíme oprávnene / či "pohreb" a s ním aj spojená "smrť" LC nie je IBA fingovaný/á/ /..

..nikdo už ale nepočital s takou vytrvalosťou matky LC / prešetrovala detaily osobne na intraku atd. / ako aj jej prostorekosti a preto následne v zaujme neprezradenia detailov okolo činnosti jej manžela bolo s velkou pravdepodobnosťou manželovi doporučené s ńou rozviesť / prevencia pred prekecnutím sa pred ňou a aby to nasledne nevytrubila verejne /

Je ale pravdou,že matku LC / na rozdiel napr. od matiek 654 vojakov zakl.voj.služby tragicky - stupiac na miny ,samovraždy - usmrtených počas ZVS vykonavajucej na zelenej linii št.hr.s AT a D / nemohli ohlupnuť rečičkami o skonaní pri plnení si svojej občianskej povinnosti ..INAK BY SA NAM TU POŽEHNANE ROZTRHLO MNOŽSTVO OBDOBNYCH KAUZ ..pretože tiež by mal niekto problem priznať,že tí chlapci na čiare umierali UPLNE ,ale UPLNE ZBYTOČNE ,slovom len preto aby Husak,Pješčak,Lorenc,Štrougal,Lazar,Colotka,Šlapka atd. si mohli UDRŽAŤ MOC v klude užívať svoje polovačky ap.



Preto by sme touto cestou chceli vyzvať rodičov týchto 654-och 18-ásť ročných chlapcov aby podali žaloby na československý štát dnes realne jeho súč.nastupcu SK a CZ pre podielanie sa na vedomej spoluučasti na zbytočnej smrti ich synov.
Tento štát nemal petit ,pravny dovod zabraňovať svojim občanom vo volnom pohybe - nakolko sa zaviazal v r.1976 k dodržiavaniu medz,.Helsinsk,.dohovorov o volnom pohybe osob - a preto protipravne a v rozpore s element.ludskostou zriadoval na zelenej linii tejto hranice minove polia ,ako aj napšťal /pred r.68 / do oplotenia el.prud ,resp. nutil vojakov zakl.služby strielať resp vypušťať strážn.psov po "narušiteloch"

..a kto v tom štate pred r.89 mal veducu ulohu o tom pojednáva čl.4 vtedajšej socialistickej Ustavy ČSSR ..

...oni si svoju veducu ulohu samy inicoat.do toho članku č.4 zakomponovali a preto musia dnes zato dnes aj zodpovednosť ...
,, ani Fica nikto nenutil vstupovať do tej zločineckej organizácie KSČ v r.1987 ,preto aj on dnes bude musieť za tieto zbytočne umrtia nepriamo niesť svoju moralnu zodpovednosť
XX
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Moj osobny nazor na literarne dielo KC je :1.vsetko co kedy napise osoba spajana s tajnou sluzbou treba podrobit racionalnej kritike 2.tieto knihy z hladiska literarneho nedosahuju uroven ani priemernej detektivky 3.toto dielo z hladiska faktov uzivajte opatrne ved ho napisal siskar 4. toto dielo nevzniklo z autorovej roztopase stat sa slavnym ...vzniklo na objednavku mocnych co sa trasu a v noci zle spia...svedomie je demon,nocna mora a netrpi stratou pamäti 5.neviem ako prebiehala kauza c ,ale boh ochranuj tych,ktori v nej konali nespravodlivo ...ich "karmu" by som nechcela vlastnit.
XX
Neoverený nákup
1.3.2017
Názor čitateľa
Vazeny p.Dubaj, vy ste psychiater ? Podrzim si tuto myslienku ,kym dostanem odpoved...potom ju mozno opustim. Este nie som dementna podla vasej definicie...vo svojich prispevkoch spolu s vasimi sympatizantami a samozrejme s hlavnym guru Dagobertom hodnotite ostatnych tak "rychlo a kvalifikovane " .....aj trojatestovany s profesurou by mal problem vam konkurovat....
Daniel Dubaj
Neoverený nákup
28.2.2017
Názor čitateľa
Musím ešte opraviť jedno konštatovanie z môjho predchádzajúceho príspevku.
Amnéziou zdá sa netrpia ale na základe poznatkov klasickej literatúry a z obsahu ich príspevkov je jasné že sa u nich prejavujú dva základné - komplementárne spojené príznaky stareckej demencie:
- neschopnosť udržať myšlienku
- neschopnosť myšlienku opustiť
Daniel Dubaj
Neoverený nákup
28.2.2017
Názor čitateľa
bezmenny ony,
ja vôbec nespominam zimakovu tak neviem o com tocis
vôbec si sa nevyjadril k veci
Neoverený nákup
28.2.2017
Názor čitateľa
Vážený pan Daniel Dubaj :
citujem Vás :
"Pokiaľ by vrahovia boli naozaj nevinní logicky im musel niekto pod nátlakom nanútiť výpovede a svedectvá ktoré poskytli vyšetrovateľom. Museli by sa tieto logické výpovede aj s im neznámymi detailami koordinovane naučiť a určite by to nezvládli za jednu noc ani jeden deň. Amnéziou vačšina z nich určite netrpí a úporne sa stále snažia o svoje očistenie."

Vy označujete za ako logickú to znenie vypovede ,ktorú nanutil napr.dr.Lamačka dr.Zimakovej,že z neznameho nutkania sa zrazu - už podrobnejšie sa to rozanalyzovať ani nedá - / a uznávam ,že aj vdaka čiastočnej spolupraci-komunikacii-preťahovačke včera s niekym z Vás / cez vodacke web.stranky podrobne popisujuce dlžku trasu splavovania z Hr.Dubravy do Revišťa cca 32 km .priemer..rychlosť splavovania vodákov-začiatočnikov 5 km / hod. - ano možeme sa sporiť či mali stravovaciu prestavku resp. prestavku počas ktorej sa skryvali pred lejakom - ale spoloč. predsa musime objekt.dospieť k stanovisku ,že pred 16-tou sa jednoducho nemohli vylodiť v Revišti...
že bolo nasledne potrebne vysušiť lejakom zmáčanú camping.vyzbroj,obsah ruksakov atd. ,postaviť stan,nafukať matrac,pripraviť a skonzumovať stravu a že skor než v rozpatí 17 až 17,30 hod.Zimakova z neznameho nutkania vyraziť jednoducho NEMOHLA !!

Už nehovoriac o neexistencii uveritelneho MOTIVU vyraziť na disko na ktoru viem,že nedorazim pred 21-ou hodinou a kedže sa konči po 22,30 hod. aký to može mať pre mňa prínos / straviť IBA 1 1/2 hod. na nej / o to viac,že ma oproti noci čaká krkolomna CESTA SPAŤ.
.


Ten Lamačka predsa nebol na hlavu padnutý a musel si byť vedomý ,že raz..skor či neskor TO P R A S K N E ..
..a napriek tomu tuto "logicku" verziu VTLKAVAL do tehotnej dr.Zimakovej


Mne z toho prirodzene vyplýva,že dr.Lamačka bol zrejme pod ešte vaščím tlakom / od svojich nadriadených / než bola samotná Zimakova pod Lamačkovým tlakom...

Tato verzia odchodu zimakovej zo splavu na disko do BA / s logikou nemohla mať nič spoločneho !! ..

v KC muselo ísť o obrovskú MOCENSKU nadnarodnú hru !!

Ine mi z toho logicky nevychádza :
- bud sa chcel niekto Cervanovi pomstiť / za jeho aktivity - vyhlasoval,že urobí z ĆSSR bphatu krajinu cez nejaky obchod - mohlo by to byť bez vedomia CCCP ? Asi nie ! / cez jeho dceru a preto z titulu jej bezpečnostných dovodov ju bolo potrebne niekam odpratať / ukryť pred touto hrozbou - čo by bol ten lepší prípad ..alebo sa ju skryť už nestihlo..horší prípad..

a kedže matka LC do toho bušila / nemožeme sa jej čudovať / tak v zaujme neprezradenia tAJNYCH okolností sa Pješčakovci s Rusákmi rozhodli nejakých pešiakov obetovať ..notabene niekoho demonštrativne odsudiť za je "smrť"

Dokonca aj býv.poslanec za KDH Jozef Mikloško tuto alternativu,že LC dodnes niekde žije pod nejakym pseudonymom uviedol v nejakom diskusnom prespevku na SME pred cca 2 rokmi ..

Logika nepustí..

a dr.Lamačka s dr.Valašíkom si to bohužial zlízli...keby oni cukli tak by si Pješčakovci našli niekoho ďalšieho ,ktori by Nitrancov resp. niekoho z tej 30 čl.partie dotiahol DEMONŠTRATIVNE do basy

Ja si to inak nedokážem cele vysvetliť
Daniel Dubaj
Neoverený nákup
28.2.2017
Názor čitateľa
Netajím sa že mám na prípad vyhranený názor a o vine odsúdených nepochybujem
Som presvedčený že do histórie sa ako odstrašujúce príklady karikatúry investigatívnej žurnalistiky dostanú skôr moderátor H a režisér K.
Ja síce nie som ani kriminalista a ani právnik ale ak by bola pravda že nitrania boli odsúdení neprávom a sú nevinní najväčšiu škodu si spôsobili oni sami v spolupráci s týmito mediálnymi odborníkmi.
Ak aj pripustím že v minulom režime nemali veľa možností dokázať svoju nevinu priebeh prípadu po roku 1990 by v prípade ich neviny musel vyzerať úplne inak.
Pokiaľ by vrahovia boli naozaj nevinní logicky im musel niekto pod nátlakom nanútiť výpovede a svedectvá ktoré poskytli vyšetrovateľom. Museli by sa tieto logické výpovede aj s im neznámymi detailami koordinovane naučiť a určite by to nezvládli za jednu noc ani jeden deň. Amnéziou vačšina z nich určite netrpí a úporne sa stále snažia o svoje očistenie.
Museli by si pamätať kto kedy a akým spôsobom im tieto informácie nanútil a čím ich vydieral aby takto vypovedali.
Logicky mi z toho vychádza že po zmene režimu by som sa ako nevinná takýmto spôsobom násilne zmanipulovaná obeť drakonického socialistického súdnictva bránil úplne iným spôsobom ako to robili oni. A to musím brať do úvahy že prípad bol uzatvorený až po roku 2000 kedy by už vačšina týchto indoktrinátorov nemala reálnu moc.
Ako je možné že ani jeden z odsúdených sa nebránil týmto spôsobom - v tom prípade sú spoluvinníci takejto manipulácie a doteraz kryjú svojich mučiteľov - a za svoj osud si môžu sami.
A o úlohe už spomínaných investigatívnych novinárov už ani nehovorím - ako im takýto smer riešenia prípadu mohol unikúť - namiesto toho sa venovali napr. naháňaniu prezidenta Gašparoviča alebo inscenácii Kocúrovho kúpania v bágrovisku.
Keby objasnili záležitosť vzniku "nanútených" výpovedí a svedectiev tieto aj ostatné trápnosti z besedy aj filmu si mohli odpustiť.
dante
Neoverený nákup
28.2.2017
Názor čitateľa
Ja si tiež kladiem logickú otázku či stojí Martinusu zato uverejniť vo svojom commente k prezentovanej novej knihy takéto slovné spojenie :
"Odhaľuje najväčšiu mediálnu manipuláciu v našich novodobých dejinách a predstavuje jej hlavných aktérov".

Samozrejme je to slobodné rozhodnutie redakcie Martinus aký comment k tej-ktorej knihe zvolí,ale mali by si uvedomiť,že nie vždy ide iba o komerčnú stránku veci ,ale aj o česť, dostojnosť a profesionalnu hrdosť prevádzkovatela.

Zaďalšie by ma tiež zaujimalo personalne zloženie Rady STV,ktorá podlahla tlaku mocných a nadelila 50.000,- eur pokutu Hribovej Lampe,pretože aj tieto peŕsony vojdu raz do dejín a do učebníc..
matus1
Neoverený nákup
28.2.2017
Názor čitateľa
Vilo C. - Najvyšší súd nevydáva rozsudok v merite veci, ak rozhoduje ako odvolací súd. A to bol tento prípad. NS ČSFR zrušil v roku 1990 rozsudok voči 7 Nitrancom, lebo v ňom našiel vyše 70 pochybení, ktorých sa nižší súd v konaní dopustil. Prípad sa tým vracia na začiatok, tomu súdu, ktorý rozhodol vo veci, aby prípad posúdil správne. Tento súd je potom v obnovenom konaní viazaný právnym názorom NSúdu, čo sa v kauze Cervanová nestalo.
Robert
Neoverený nákup
28.2.2017
Názor čitateľa
Omyl,to patri pod inu recenziu.
Robert
Neoverený nákup
28.2.2017
Názor čitateľa
Daniel,
Suhlasim,chcem ešte dodať,že ako civilizovaný človek som ochotný prijať ľútosť od tých ľudí.
Možno aj nejako pochopiť,aj keď preukázateľne sú medzi nimi skutoční deviantov niektorí.
Ale iba to,nie tie neustále andrasikovske hry známe z pred procesu,aj po ňom.
Toto,čo tu píšu je presne ten spôsob chovania ako vtedy.
Pán Hofirek.....Pekná stránka,prídem pozrieť častejšie.
Vilo-,v knihe máte faktov zo spisu dosť.Argumenty,protiargumenty.
Z toho,čo ste napísali mám dojem,že ste to nečítali.
XX
Neoverený nákup
25.2.2017
Komentar
Neskutocne ma tu vsetci zabavate...bez ohladu na to, aka je skutocna pravda, vase "vysetrovanie" skvelo napreduje , tesim sa na dalsie a dalsie fakty , stopy, vypovede a svedkov ....takych kriminalistov nam svet musi zavidiet.Tak Cest praci!!!!
reagovať
matus1
Neoverený nákup
28.2.2017
Názor čitateľa
Vilo C. - Dagobert ti to jasne napísal: "bavíš sa s vrahom" (t.j. so mnou). Toto je prosím pekne jeho spôsob diskusie. Čo môžeš na toto odpovedať? Nič. A už si v tom istom vreci, kde ja. Dagobert je človek, podľa ktorého nikto nemôže obhajovať nevinu Nitrancov, takže ten, kto takto vystupuje, je logicky jeden z nich. Logika primitíva.

Vydavateľstvo Dixit

Obchodný názov
Dixit, s.r.o.
Adresa
Björnsonova 4
811 05 Bratislava
Slovenská republika
E-mail
info@dixit.sk
Kúpte spolu
Kniha: Kauza Cervanová II. + CD (Peter Tóth)
Kniha: Kauza Cervanová I. + DVD (Peter Tóth)
29,85 €
Možno ešte nie som dosť dlho bohatierom. Nestihol som sa zaľúbiť do vlastnej slávy.
Kniha: Dračia cárovná (Juraj Červenák)
Dračia cárovná
  • Juraj Červenák