Na tému grafické programy knihy o programovaní od vydavateľstva Kopp
V této knize, která navazuje na Učebnici jazyka Java od stejného autora, se dozvíte, jak naprogramovat grafické uživatelské rozhraní...
Tato publikace vznikla ve snaze předložit čtenáři jednak určitý teoretický základ pro práci s grafikou na osobním počítači a jednak ukázat implementaci těchto znalostí do praktického života.
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle