O malom sedmospáčovi, ktorý sa nebál tmy - Sabine Bohlmann, Verbarium, 2024

Zúžiť výberu

Použité filtre
Zrušiť filtre
Označenia pôvodu výrobkov a zemepisné označenia výrobkov - Matúš Medvec, C. H. Beck SK, 2024
Označenia pôvodu výrobkov a zemepisné označenia výrobkov

Pre odborníkov špecializujúcich sa na oblasť duševného vlastníctva je okrem historického vývoja označovania výrobkov dôležité poznať i rozsudky a rozhodnutia Súdneho dvora EÚ vo veciach označení pôvodu a zemepisných označení... Publi

  • Knihabrožovaná väzba
    28,00 €
    Do 3 – 6 dní

Rebel - Ricardo Semler, Bajkal, 2024
Rebel

Takmer neuveriteľný príbeh premeny autokraticky riadenej výrobnej spoločnosti na jednu z najdemokratickejších firiem súčasnosti, ktorú mnohí právom označujú za „najneobvyklejšie pracovisko na svete“. Ako by sa vám páčilo...

  • Knihabrožovaná väzba
    18,01 €
    -5 %
    Do 3 – 6 dní

Financie malých a stredných podnikov - Elena Fetisovová – Karol Vlachynský – Vladimír Sirotka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2004
Financie malých a stredných podnikov

Cieľom autorov tejto vskutku ojedinelej publikácie na Slovensku je stručne zhrnúť riešenia základných finančných problémov v malých a stredných podnikoch s prihliadnutím na súčasné podmienky slovenskej ekonomiky.

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Podnik a podnikanie - Helena Majdúchová, Anna Neumannová, Sprint dva, 2012
Podnik a podnikanie

Publikácia vysvetľuje a opisuje jednotlivé oblasti podnikania a podniku ako jeho základnej zložky. Charakterizuje podnik, vymedzuje jeho podstatu a ciele, cyklus podniku. Rozoberá aj typológiu podnikov a vysvetľuje jeho základné formy. V závere sa....

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Princíp 80/20 - Richard Koch, Eastone Books, 2011
Princíp 80/20

Stále robíte maximum pre dosiahnutie svojich cieľov, ale vaše výsledky v práci či súkromí zďaleka nezodpovedajú vloženému úsiliu? Kde sa stráca všetok čas, energia a peniaze, ktoré do svojich projektov investujete? Prečo niektorí ľudia...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Marketing - Jaroslav Kita a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005
Marketing

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Top hotelierstvo/hotelnictví 2017/2018, MEDIA/ST, 2017
Top hotelierstvo/hotelnictví 2017/2018

Magazín Top Hotelierstvo/Hotelnictví mapuje situáciu v oblasti hotelového, reštauračného a wellness priemyslu, ako aj voľnočasových aktivít na Slovensku, v Čechách a v zahraničí...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Čo má cítiť? Kam má kráčať? Na koho sa hnevať? O čo sa usilovať? Kde je ten jediný pevný bod, od ktorého sa dá odvodiť všetko ostatné, čo by už konečne spolu súviselo, bolo by to správne a fungovalo by to tak, že by už nebolo potrebné vracať sa z kratšej cesty? Konečne sa nemusieť vracať z kratšej cesty, ako už toľkokrát za svoj dospelý život.“

Úplne najviac - Maxim E. Matkin, 2013
Úplne najviac
Maxim E. Matkin