Profesorka - Freida McFadden, Motýľ, 2024
Použité filtre
Zrušiť filtre
Big Data Marketing - Lisa Arthur, John Wiley & Sons, 2013
Big Data Marketing 
EN

Leverage big data insights to improve customer experiences and insure business success. Many of today's businesses find themselves caught in a snarl of internal data, paralyzed by internal silos, and executing antiquated marketing approaches...

  • 28,86 €
    Viac ako 30 dní

Behavioral Marketing - Dave Walters, John Wiley & Sons, 2015
Behavioral Marketing 
EN

Grow revenue by leveraging behavioral marketing during your next campaign Behavioral Marketing guides you in using relatively new marketing tactics to grow revenue and create process efficiencies. An incredibly valuable text, ...

  • Knihapevná väzba
    23,78 €
    Viac ako 30 dní

Hey Whipple, Squeeze This - Luke Sullivan, John Wiley & Sons, 2022
Hey Whipple, Squeeze This 
EN

The new edition of the book readers call the bible for advertising...

  • Knihabrožovaná väzba
    29,50 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2022
The New Rules of Marketing and PR 
EN

The new eighth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new and updated techniques...

  • Knihabrožovaná väzba
    33,73 €
    Na sklade 2 ks
  • Čítanávýborný stav
    19,50 €
    -30 %
    Na sklade

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Landing Page Optimization - Tim Ash a kol., John Wiley & Sons, 2012
Landing Page Optimization 
EN

Effective Internet marketing requires that you test and optimize your landing pages to maximize exposure and conversion rate. This second edition of a bestselling guide to landing page optimization includes case studies with before-and-after ...

  • Knihabrožovaná väzba
    25,20 €
    Viac ako 30 dní

Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998
Truth, Lies, and Advertising 
EN

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...

  • Knihapevná väzba
    47,57 €
    Viac ako 30 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Celkom názorne som zistil, akú moc predstavuje pevná viera a aké jednoduché je vyvolať ju. Stačí, aby si ty vedel o niečo viac ako tí, čo majú veriť. Potom je ľahké robiť zázraky.“

Alamut - Vladimir Bartol, 2004
Alamut
Vladimir Bartol