Rebecca Yarros. Všetkými zmyslami. Lindeni, 2024

Knihy o marketingu od vydavateľstva Pan Macmillan

Použité filtre
Zrušiť filtre
Move Fast and Break Things - Jonathan Taplin, Pan Macmillan, 2018
Move Fast and Break Things 
EN

Google. Amazon. Facebook. The modern world is defined by vast digital monopolies turning ever-larger profits. Those of us who consume the content that feeds them are farmed for the purposes of being sold ever more products and advertising...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,50 €
    Na sklade 1 ks

For the Culture - Marcus Collins, Pan Macmillan, 2023
For the Culture 
EN

From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyoncé, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,92 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Google Story - David A. Vise, Pan Macmillan, 2005
Google Story 
EN

"The Google Story" is the entertaining and definitive account of the most compelling innovation since the creation of the internet...

  • Čítanávýborný stav
    9,97 €
    -30 %
    Na sklade


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Nikdy som nestratil zo zreteľa, čo znamená byť civilizovaný človek. Vedel som, že prežitie by nemalo zmysel, keby som sa musel stať podliakom...Viete, jedlo na prežitie nestačí. Neexistuje liek na morálne zásady. Ak ich človek stratí, príde aj o seba.“