Knihy o marketingu
The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?
-
Knihabrožovaná väzba19,81 €Na sklade 5 ks
Blue Ocean Shift is the essential follow-up to the classic Blue Ocean Strategy, the 3.6 million copy global bestseller by world-renowned professors W. Chan Kim and Renee Mauborgne.Drawing on more
-
Knihabrožovaná väzba16,95 €Na sklade 1 ks
How do you build and sustain a great team? The Culture Code reveals the secrets of some of the best teams in the world – from Pixar to Google to US Navy SEALs – explaining the three skills such groups have mastered ...
-
Knihabrožovaná väzba14,95 €Na sklade > 5 ks
A compelling manifesto with the potential to change how we work and live.
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
Harness the power of employee influence and create enthusiastic brand advocates...
-
Knihabrožovaná väzba22,95 €Na sklade 1 ks
Praise for Activity-Based Cost Management...
-
Knihapevná väzba46,34 €-13 %Viac ako 30 dní
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle