Efekt očakávania - David Robson, Grada, 2024

Zúžiť výberu

Použité filtre
Zrušiť filtre
Moderní obchodní angličtina v komunikaci - Miroslav Kaftan, Zdenka Strnadová, Leda, 2004
Moderní obchodní angličtina v komunikaci 
CZ

Druhá z řady terminologicky laděných učebnic věnovaných současné obchodní angličtině se týká ústní a písemné komunikace. Jejím cílem je seznámit uživatele se současnou angloamerickou terminologií této oblasti a naučit ji používat v praxi...

  • Čítanávýborný stav
    22,60 €
    Na sklade

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014, VEDA, 2015
Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie...

  • Čítanávýborný stav
    42,00 €
    Na sklade

Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie - Zuzana Čmelíková, Computer Press, 2010
Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie

Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr

  • Čítanávýborný stav
    9,06 €
    Na sklade

Business Vocabulary in Use: Intermediate - Bill Mascull, Cambridge University Press, 2002
Business Vocabulary in Use: Intermediate 
EN

Business Vocabulary in Use is aimed at intermediate level learners of business English. It is mainly intended for self-study but could also be used for classroom work...

  • Čítanávýborný stav
    20,46 €
    Na sklade

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Penguin Books, 2009
Superfreakonomics 
EN

They're back! And this time it's sensational. The authors of the bestselling global phenomenon Freakonomics have been busy, researching the hidden side of even more controversial topics...

  • Čítanávýborný stav
    10,49 €
    Na sklade

Advertising Now! Online - Julius Wiedemann, Taschen, 2007
Advertising Now! Online 
EN

This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today...

  • Čítanávýborný stav
    27,65 €
    Na sklade

Alchemy - Rory Sutherland, WH Allen, 2019
Alchemy 
EN

We think we are rational creatures. Economics and business rely on the assumption that we make logical decisions based on evidence. But we aren’t, and we don’t. In many crucial areas of our lives, reason plays a vanishingly small part...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    11,67 €
    Na sklade

Google Story - David A. Vise, Pan Books, 2005
Google Story 
EN

The Google Story is the entertaining and definitive account of the most compelling innovation since the creation of the internet. Used in over 100 countries by more than 65 million users a day, Google is the most well known global brand to emerge...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    10,16 €
    Na sklade

Turning the Flywheel - Jim Collins, Random House, 2019
Turning the Flywheel 
EN

The key to business success is not a single innovation or one plan. It is the act of turning the flywheel, slowly gaining momentum and eventually reaching a breakthrough. Building upon the flywheel concept introduced in his groundbreaking classic...

  • Čítanávýborný stav
    9,07 €
    Na sklade

Strengths-based Leadership - Tom Rath , Barry Conchie, Gallup, 2009
Strengths-based Leadership 
EN

Gallup Press: From the author of the long-running number 1 bestseller "StrengthsFinder 2.0" comes a landmark study of great...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    26,00 €
    Na sklade

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Branding that Means Business - Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Economist Books, 2022
Branding that Means Business 
EN

In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? ...

  • Čítanávýborný stav
    11,96 €
    Na sklade

Fascinate, Revised and Updated - Sally Hogshead, HarperCollins, 2016
Fascinate, Revised and Updated 
EN

Why is Jagermeister the most popular brand nobody likes? Why do women pay more to be fascinating than they spend on food and clothes? What raises the price of gummy worms by 1000%? And then there's the most important question of all...

  • Čítanávýborný stav
    21,67 €
    Na sklade

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2017
The New Rules of Marketing and PR 
EN

The international bestseller now in a new edition When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson ...

  • Čítanávýborný stav
    19,50 €
    Na sklade

Predictably Irrational - Dan Ariely, HarperCollins, 2010
Predictably Irrational 
EN

Why do our headaches persist after we take a one-cent aspirin but disappear when we take a fifty-cent aspirin? Why do we splurge on a lavish meal but cut coupons to save twenty-five cents on a can of soup? ...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    5,84 €
    Na sklade

Growth Hacker Marketing - Ryan Holiday, Profile Books, 2014
Growth Hacker Marketing 
EN

Your new business went online yesterday and you've got a marketing budget of zero. How are you supposed to create a movement around your product? How can you get to your first thousand - or million - customers? Starting from zero, it feels impossible...

  • Čítanávýborný stav
    10,36 €
    Na sklade

What is Branding? - Matthew Healey, Rotovision, 2008
What is Branding? 
EN

It is an exciting time for branding. As everything becomes global, good branding becomes more crucial. "What is Branding?" Is an accessible guide that makes sense of this complex subject...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    26,78 €
    Na sklade

Great by Choice - Jim Collins, Morten T. Hansen, HarperCollins, 2011
Great by Choice 
EN

Ten years after the worldwide bestseller Good to Great, Jim Collins returns with another groundbreaking work, this time to ask: Why do some companies thrive in uncertainty, even chaos, and others do not? Based on nine years of research, ...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    15,93 €
    Na sklade

UnMarketing - Scott Stratten, John Wiley & Sons, 2012
UnMarketing 
EN

No one likes cold calls at dinnertime, junk mail overflowing your mailbox, and advertisements that interrupt your favorite shows.

  • Čítanávýborný stav
    13,34 €
    Na sklade

Understanding Digital Marketing - Damian Ryan, Kogan Page, 2016
Understanding Digital Marketing 
EN

The world of digital media is changing at a phenomenal pace. Constantly evolving technologies are transforming not just how we access our information but how we interact and communicate with one another on a global scale...

  • Čítanávýborný stav
    31,41 €
    Na sklade

The Power of Communication and The Gallery - Jitka Černá, Miriam Margala, Jana Boučková, Olga Trčková, Ekopress, 2018
The Power of Communication and The Gallery 
EN

Kniha „Síla komunikace a umělecká galerie“ se zabývá tématy a náměty, které dosud nebyly dostatečně studovány a popsány. Autoři zde specificky aplikují...

  • Čítanávýborný stav
    23,56 €
    Na sklade


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Život pozostáva z malých rozhodnutí, ktoré robíme, z jednotlivých momentov, ktoré majú moc všetko zmeniť.“

Kniha stratených mien - Kristin Harmel, 2021
Kniha stratených mien
Kristin Harmel