Tomáš Forró: Spev sirén. Absynt, 2024
Populárne filtre
Použité filtre
Zrušiť filtre
The Advantage - Patrick M. Lencioni, John Wiley & Sons, 2012
The Advantage 
EN

There is a competitive advantage out there, arguably more powerful than any other. Is it superior strategy? Faster innovation? Smarter employees? No, New York Times best-selling author...

  • Knihapevná väzba
    26,41 €
    -4 %
    Viac ako 30 dní

Think and Grow Rich - Napoleon Hill, John Wiley & Sons, 2009
Think and Grow Rich 
EN

Napoleon Hill's thirteen step programme will set you on the path to wealth and success. Think and Grow Rich reveals the money-making secrets of hundreds of America's most affluent people. By thinking like them, you can become like them...

  • Knihapevná väzba
    17,15 €
    -5 %
    Viac ako 30 dní

Negotiate Without Fear - Victoria Medvec, John Wiley & Sons, 2021
Negotiate Without Fear 
EN

With Negotiate Without Fear: Strategies and Tools to Maximize Your Outcomes, master negotiator, Kellogg professor, and accomplished CEO Victoria Medvec delivers an authoritative and practical resource for eliminating the fear that impedes success...

  • Knihapevná väzba
    27,55 €
    Viac ako 30 dní

Hey Whipple, Squeeze This - Luke Sullivan, John Wiley & Sons, 2022
Hey Whipple, Squeeze This 
EN

The new edition of the book readers call the bible for advertising...

  • Knihabrožovaná väzba
    29,50 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2017
The New Rules of Marketing and PR 
EN

The international bestseller now in a new edition When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson ...

  • Čítanávýborný stav
    19,50 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    33,73 €
    Na sklade 2 ks

Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998
Truth, Lies, and Advertising 
EN

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...

  • Knihapevná väzba
    47,57 €
    Viac ako 30 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„O čo väčšia múdrosť, o to väčší rozmar. Zamkni ženský dôvtip za dverami, vyskočí oknom. Zavri okno, vylezie kľúčovou dierkou. Upchaj ju, vyletí s dymom cez komín.“

Ako sa vám páči - William Shakespeare, 2006
Ako sa vám páči
William Shakespeare