Rebecca Yarros. Všetkými zmyslami. Lindeni, 2024

Čítané pevná väzba s prebalom v slovenskom jazyku knihy o biznise a manažmente

Populárne filtre
Použité filtre
Zrušiť filtre
Veľká kniha etikety - Ladislav Špaček, Mladá fronta, 2007
Veľká kniha etikety

Kniha je univerzálnym sprievodcom rôznymi spoločenskými udalosťami. Zoznamuje čitateľov so všetkými formami spoločenského styku, so správnym riešením spoločenských situácií, s pravidlami komunikácie ako doma, tak aj v cudzine...

  • Čítanávýborný stav
    16,49 €
    Na sklade

Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
Chaotika

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...

  • Čítanávýborný stav
    12,79 €
    -20 %
    Na sklade

Pocit naliehavosti - John P. Kotter, Eastone Books, 2010
Pocit naliehavosti

Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca dramaticky zlyhá (v tom horšom)...

  • Čítanávýborný stav
    12,79 €
    -20 %
    Na sklade

Kód lídrov - Dave Ulrich, Norm Smallwood, Kate Sweetman, Eastone Books, 2010
Kód lídrov

Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A existujú vôbec také odpovede? Dave Ulrich, Norm Smallwood a Kate Sweetman sa pokúsili odpovedať na tieto otázky ...

  • Čítanávýborný stav
    15,99 €
    Na sklade

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Nové pravidlá marketingu a PR - David Meerman Scott, Eastone Books, 2010
Nové pravidlá marketingu a PR

Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov...

  • Čítanávýborný stav
    17,09 €
    -10 %
    Na sklade

Ako pracujú maverici - William C. Taylor, Polly LeBarre, Eastone Books, 2008
Ako pracujú maverici

Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí ...

  • Čítanávýborný stav
    8,99 €
    Na sklade

Zlá krv - John Carreyrou, Aktuell, 2021
Zlá krv

Kompletný príbeh o raketovom štarte a šokujúcom konci multimiliardového startupu, postavený na zasvätených informáciách novinára, ktorý ako prvý zverejnil o ňom správy a sprevádzal ho napriek tlaku a vyhrážkam...

  • Čítanávýborný stav
    13,52 €
    -20 %
    Na sklade

Z dobrého skvelé (Good to Great) - Jim Collins, Eastone Books, 2006
Z dobrého skvelé (Good to Great)
Martinus
Martinusák odporúča 5

Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?"...

  • Čítanávýborný stav
    15,19 €
    -20 %
    Na sklade

Jednoducho značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Jednoducho značka

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    5,99 €
    -40 %
    Na sklade

Dvakrát meraj - Michael J. Mauboussin, Eastone Books, 2010
Dvakrát meraj

Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia, trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich voľba často chybná a za ich omyly platia všetci vysokú daň...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    9,59 €
    -40 %
    Na sklade
Podnikanie s hlavou v oblakoch - Milan Paprčka, Marcel Pavlík, ALERT, 2019
Podnikanie s hlavou v oblakoch

V knihe Milana Paprčku nájdete praktické, okamžite použiteľné rady a postupy pre každého začínajúceho aj skúseného podnikateľa. Na jej stránkach sa dozviete: Ako na začiatku zvoliť oblasť, predmet a produkt podnikania tak, aby mohla...

  • Čítanávýborný stav
    10,50 €
    -30 %
    Na sklade

Trendológia - William Higham, Eastone Books, 2010
Trendológia

Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je...

  • Čítanávýborný stav
    5,59 €
    -30 %
    Na sklade

Spodná vlna - Charlene Li, Josh Bernoff, Eastone Books, 2010
Spodná vlna

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc...

  • Čítanávýborný stav
    11,19 €
    -30 %
    Na sklade

Manažment - Edward Russell-Walling, Slovart, 2012
Manažment

Edward Russell-Walling sa v publikácii zamýšľa nielen nad otázkou, či je manažment umením, alebo vedou, ale predstavuje aj najzaujímavejšie pojmy, definície a prípadové štúdie tejto oblasti. Odpovedá na otázky, čo je bilančná karta, benchmarking...

  • Čítanávýborný stav
    9,07 €
    -30 %
    Na sklade

Príbeh štúdia Pixar - Lawrence Levy, Citadella, 2017
Príbeh štúdia Pixar

Lawrence Levy je niekdajší právnik a riaditeľ zo Silicon Valley, ktorého v roku 1994 osobne prijal Steve Jobs na miesto finančného riaditeľa a člena úradu prezidenta Pixar Animation Studios. Levy mal na starosti podnikateľskú stratégiu...

  • Čítanávýborný stav
    9,73 €
    -30 %
    Na sklade

Firma - John Mickhletwait, Slovart, 2006
Firma

Kniha o histórii a vývoji firiem je napísaná ľahkým zrozumiteľným štýlom...

  • Čítanávýborný stav
    10,47 €
    -30 %
    Na sklade

Digitálna značka - Allen P. Adamson, Eastone Books, 2011
Digitálna značka

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať...

  • Čítanávýborný stav
    6,99 €
    -30 %
    Na sklade

Apple zvnútra - Adam Lashinsky, Eastone Books, 2012
Apple zvnútra

Kniha Apple zvnútra odhaľuje detaily fungovania jednej z dlhodobo najhodnotnejších, ale aj najuzavretejších svetových spoločností, ktorá do svojho „vnútra“ dovolí nahliadnuť len málokomu. Americkému novinárovi Adamovi Lashinskemu sa však podarilo...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    8,99 €
    -40 %
    Na sklade

Firmy, ktoré pretrvajú - Jim Collins, Jerry I. Porras, Eastone Books, 2007
Firmy, ktoré pretrvajú

FENOMENÁLNY KLASICKÝ BESTSELLER. Jim Collins a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov...

  • Čítanávýborný stav
    14,58 €
    -20 %
    Na sklade

Umenie vojny (vrecková verzia) - Sun-c', Citadella, 2019
Umenie vojny (vrecková verzia)

Kniha Umenie vojny - sa dotýka takmer všetkých vojenských teórií, akými je stratégia, psychológia, meteorológia, topografia, ale aj politika, ekonómia, história, filozofia... Je to len pár tisíc slov, ale dajú sa aplikovať v modernom svete na všetky...

  • Čítanávýborný stav
    4,83 €
    -30 %
    Na sklade


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Svet je plný magických vecí, ktoré trpezlivo čakajú, kým budeme vnímavejší.“

Iba desať dní - Michaela Brnková, 2022
Iba desať dní
Michaela Brnková