Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024

Knihy o marketingu

Použité filtre
Zrušiť filtre
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná väzba
    35,95 €
    Na sklade > 5 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Ľudia nazývajú čas krutým, ale čas je milosrdnejší ako oni. Ako sa skončí júnová noc pre zamilovaných, tak sa raz skončí i to, čo ľudia pomenovali "doživotný trest".“

Fajky - Iľja Erenburg, 2007
Fajky
Iľja Erenburg