Tomáš Forró: Spev sirén. Absynt, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Edícia
Väzba
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Trhy - Dominik Stroukal, Jan Berka, Grada, 2024
Trhy 
CZ

O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....

  • Knihabrožovaná väzba
    15,67 €
    Na sklade > 5 ks

Manažment sociálnych sietí - Martin Kuchta, Michal Jankovič, Grada, 2024
Manažment sociálnych sietí

Manažment sociálnych sietí ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú...

  • 16,19 €
    -5 %
    Na sklade 4 ks

Biznis marketing - Milan Oreský, Grada, 2024
Biznis marketing

Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi...

  • 19,05 €
    -5 %
    Na sklade 1 ks

Ředitel a střední management školy - Irena Lhotková, Portál, 2014
Ředitel a střední management školy 
CZ

První česká kniha o středním školském managementu - vedoucích metodických sdružení, předmětových či ročníkových týmů apod. - představuje jeho nezanedbatelnou úlohu na úrovni mezi ředitelem a řadovými pedagogy. Autorka vymezuje termín střední management...

  • Knihabrožovaná väzba
    9,01 €
    -18 %
    Na sklade 1 ks

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Manažment kľúčových zákazníkov - Eva Poliačiková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2012
Manažment kľúčových zákazníkov

Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé - Jim Collins, Morten T. Hansen, Eastone Books, 2014
Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé

Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Ako pracujú maverici - William C. Taylor, Polly LeBarre, Eastone Books, 2008
Ako pracujú maverici

Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí ...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    Vypredané

Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kol., Grada, 2010
Mezinárodní obchodní operace 
CZ

Páté aktualizované vydání úspěšné publikace představuje nezbytnou příručku pro ty, kteří podnikají v mezinárodním měřítku. Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy ...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

5 kroků k úspěšnému projektu - Jan Doležal, Jiří Krátký, Ondřej Cingl, Grada, 2013
5 kroků k úspěšnému projektu 
CZ

Publikace zkušených autorů přináší vše důležité, co potřebujete znát pro úspěšné řízení a dokončení projektu. Velmi cenné jsou v knize vzory dokumentů souvisejících s jednotlivými fázemi a nástroji projektového managementu. Na začátek se krátce seznámíte


Reflexná metóda ako nástroj učenia sa v organizáciách - Lenka Theodoulides, Peter Jahn, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2013
Reflexná metóda ako nástroj učenia sa v organizáciách

Hlavnou témou učebnice je proces učenia sa, prostredníctvom ktorého dochádza k uvedomovaniu si významu ustavičného prehodnocovania a vylepšovania vecí okolo nás. Využitie reflexie v rôznych procesoch,...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„V prírode je vlastne niečo neobvyklé iba inou formou prejavu obvyklého“

Kulový blesk - Liou Cch´-Sin, 2019
Kulový blesk
Liou Cch´-Sin