O malom sedmospáčovi, ktorý sa nebál tmy - Sabine Bohlmann, Verbarium, 2024

V kníhkupectve Kežmarok (Alter ego) knihy o financiách, investovaní a bankovníctve od vydavateľstva Eastone Books

Použité filtre
Zrušiť filtre
Mysli a zbohatni - Napoleon Hill, Eastone Books, 2014
Mysli a zbohatni

Kniha Mysli a zbohatni je jednou z najpredávanejších kníh všetkých dôb a je považovaná za absolútny základ všekých teórií, učení, štúdií, statí, publikácií a kníh na tému úspechu. Vznikala vyše dvadsať rokov, počas ktorých sa jej autor zhováral....

  • Knihabrožovaná väzba
    11,99 €
    Na sklade > 5 ks

Všetko o peniazoch v jednej lekcii - Gavin Jackson, Eastone Books, 2022
Všetko o peniazoch v jednej lekcii

Ak chceme porozumieť tomu, čo sa deje vo svete, a to najmä dnes, musíme pochopiť, akú úlohu v ňom zohrávajú peňažné toky, hotovosť, meny a celý finančný systém. Nové možnosti platby, napríklad pomocou bitcoinu a Apple Pay, menia spôsob...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    22,99 €
    Na sklade 1 ks

Pocit naliehavosti - John P. Kotter, Eastone Books, 2010
Pocit naliehavosti

Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca dramaticky zlyhá (v tom horšom)...

  • Knihapevná väzba s prebalom
    15,99 €
    Na sklade 2 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Keď človek niekoho miluje, vzniká mnoho nových strachov, o akých predtým nemal ani tušenia. “

Čas žitia a čas umierania - Erich Maria Remarque, 2005
Čas žitia a čas umierania
Erich Maria Remarque