Nestratiť sa sama sebe - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, N Press, 2024

Knihy o obchodnom manažmente

Použité filtre
Zrušiť filtre
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu - Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová, Wolters Kluwer, 2016
Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,30 €
    Do 4 – 6 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Krásne vozidlá len priťahujú závisť priemerných ľudí, pohŕdanie intelektuálov a ľútosť duchovne prebudených, osvietených ľudí.“

Boh cestuje vždy inkognito - Laurent Gounelle, 2015
Boh cestuje vždy inkognito
Laurent Gounelle