Ozveny starých kníh - Barbara Davis, AURORA, 2024

Knihy o marketingu od autora Jan Králík

Použité filtre
Zrušiť filtre
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike - Ján Králik, Dušan Masár, Vysoká škola Danubius, 2015
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,91 €
    Do 1 – 5 dní


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Šťastie možno nájsť aj v tých najtemnejších časoch, keď si človek spomenie, že sa má obrátiť k svetlu.“